Şu sıralar daha çok insan çıkarıyorum. Bir arkadaşımla görüşmeme kararı aldım.

Şu sıralar daha çok insan çıkarıyorum. Bir arkadaşımla görüşmeme kararı aldım.

Hayır hayatıma insan alımı yapmıyorum tabi ki de. sadece sanaldan işte arkadaşlar oluyor onlarda sanal diye sorun olmuyor. gerçekte arkadaş edinme taraftarı değilim. çünkü anlaşacak tip de insanlara hiç denk gelmiyorum bugünlerde. kafa dengi olmadıktan sonra da sıkıcı oluyor
Hayır hayatıma insan alımı yapmıyorum tabi ki de. sadece sanaldan işte arkadaşlar oluyor onlarda sanal diye sorun olmuyor. gerçekte arkadaş edinme taraftarı değilim. çünkü anlaşacak tip de insanlara hiç denk
Hayatıma kolay kolay insan alım yapmıyorum çünkü belli başlı kriterlere sahibim zaten. Yaşımız yavaş yavaş geçmekte bundan sonra değmeyecek insanlar ile vakit kaybetmeden hiçbir anlamı yok.
Yani benim sağım solum olmaz. İnsanlara karşı olumlu ve anlayışlı davranıyorum genelde ama bana karşı tutumlarına göre değişir bu tamamen. Hak edene hak ettiği gibi davranmakta üzerime tanımam.. Keyifli günler..
Cevap
16Cevap
Kesin konuşamam ama genel olarak almıyorum kimseyi. Arada bir merak ettiğim, tanıştığım insanlar olursa alırım sadece o kadar
Birinin hayatıma dahil olması kolay değil. İletişim haline olurum ama arkadaşım demem için güvenmem inanmam baya zaman alır
Alım zor, çıkış kolay..
Hayatımdaki insanlarla mutluyum ya fazlasına ihtiyaç duymuyoruz.
Birkaç prosedür ve mülakat var. Sınavdan da geçer not aldıysa hayatıma dahil olabilir.
Hayır. Çok insan yerine yakın ve samimi az arkadaşı tercih ederim
İşe yarar insan çıkar dedik insan satımcısı çıktı:d
Değişken gibi,
Havalar ısınken tekrar alıma başlayabilirim
Alıyorum ya almak iyidir. Başıma bir iş gelse beni koruyacak ordum var sjssjj.
Kolay kolay yeni bir insanı hayatıma dahil etmiyorum..
Ailem dışında ki herkesten bir yanlış görünce alım değil komple soykırım yaptım kimsecikler çok artık 😂
Wasapta21 kişi engelde çıkarıyorum yani deprsyonda değil artık insalar mefatci olmuş iki hafta konuşmaya başlıyor konuyu seks hemn
Yapiyorum seni de kabul edeyim mi istiyorsun niye sordun ahshhsh
Daha çok insan çıkarıyorum dediğime göre sence birini istiyor gibi miyim?
Ay saka yapiyorum ne ciddisin hahwha
Burası ciddi bir müessese dfjsjk
Ahahawhs
Hayır hayatıma insan alımı yapmıyorum tabi ki de. sadece sanaldan işte arkadaşlar oluyor onlarda sanal diye sorun olmuyor. gerçekte arkadaş edinme taraftarı deği
Bu ara yeni birini almak istemiyorum.
KPSS ile alım yapıyorum.
Yapmıyorum, halim yok.
Yapma işini bıraktım.
Düzgün olmak kaydıyla evet
Çıkışlar serbest de giriş yasak
Yıllardır yapmıyorum... Gerek yok...
İşime personel alımı yapıyorum sadece.
Yeni eleman aramıyorum bu aralar.
Bayadır yapmıyorum 😸
Hayır olanlar yeterli
hak ederse neden olmasın
yapıyorum yoksa canım sıkılıyor
Hak etmesi lazım.
Başvuruları değerlendiriyorum şu an
Ben aksine çıkarıyorum
Hayır yapmam
Hayır.
cut.
Hayır
Çok nadir oluyor..
kedi al kedi
yapıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?