Açıkçası istekli bir şekilde kapanmıştır 18 imde çünkü benden beklenen istenen de buydu artık günaha girmeyecektim ama yıllar yılları kovalarken anladım ki tesettürden ziyade insanda ahlak örtüsü olmalı. Başörtüsü ck da bir şey ifade etmiyor. Başörtüsünü takip yapan söyleyen, dedikodu yapan, faiz yiyen de çok insan var. Tabi bunlar gerekçe degil bana ama birkaç aydır boğuluyorum sanki tesetturun içinde, beni yansıtmıyor. Aykırı bir hayat tarzım yok yanlış anlasilmasin ben açılınca da içkim içmem ya da çok açık giymem ama baş örtmek... Bir erkeğin saç telinden etkilenecegini düşünmek.. Bir erkek gördü mü hemen basortunu aramak... Ne bileyim saçma gelmeye başladı böyle şeyler. Keza bu tarz zihniyette buyuyenlerin sapikca düsler beslediginide düşünüyorum.
Bir kadını da kontrol altına almanın en iyi yolu örtmek zaten sonrasında da örtüye uygun hareket et demek..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer