Sizce ben mi çok kinciyim yoksa babamda mı sıkıntı var?

Babam sürekli içki içer bağırır kalp kırar annem dünyanın en sadık insanı olmasına rağmen anneme istersem eve bin tane kadın getiririm diyen biri. Geçen gün ben ve kardeşim için anneme “Doğurdukların” dedi
Geçen sene Temmuz ayında annem evde yokken içkili kafayla bana kötü bir şey yapmaya çalıştı evden kaçtım. Bana bu hareketi yapmasına rağmen içkiyi bırak tedavi ol ailece mangala gideriz etkinlikler yaparız dedim yanında oldum evlat olarak ama yine de bırakmadı
Hani artık şöyle söyleyim benim bu adama sevgiyi bırak nefret etmeye başladım gözümün önünde ölse acımam. Sizce ben mi çok kinciyim onda mı bir sorun var
Sizce ben mi çok kinciyim yoksa babamda mı sıkıntı var?
Cevapla