Arkadaşlar selam , öncelikle kendimi tanıtayım ben 33 yaşında özel bi bankada çalışan bir kadınım. şu zamana kadar evlenmedim çünkü kariyerimi, gezmemi tozmamı yaşamak istedim. Ama artık evlenmek istiyorum tabi bu isteğe gelene kadar çevremdeki çoğu doğru insan çoktan başka insanlarla hayat yollarını oluşturdular. o yüzden kendim bulacam diye diretmeyip teyzemin önerisi ile biriyle tanışacağım. Tanışacağim kişi kymakmlık görevi yapiyormuş. hoşta bir çocuk aklı başında olabilitesi yüksek bir insan ama beni korkutan şeyler var. Bu işin zorluğu bana yansır mı? Düzenli bir ev hayatım olmayacak mı? sürekli atmadır vsdir. sonuçta yaşım itibari ile de en geç 2 sene içinde çocuk düşünüyorum ama bu düzensizliğe çocuk getirmek nasıl olcak? gözümde çok mu büyüttüm ya da bilmiyorum iyi taraflardan da bakmaya çalışyorum ama hangi arkadaşıma anlattıysam da bi garip tepki aldım. Birde ayıptır sorması maaşları nasıl benim pek bilgim yok bu meslek alanını sadece idari amir gibisinden biliyorum validen sonra gelen.
teşekkürler şimdiden.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer