Mevki sahibi biriyle evlenmenin zorlukları/kolaylıkları neler?

Arkadaşlar selam , öncelikle kendimi tanıtayım ben 33 yaşında özel bi bankada çalışan bir kadınım. şu zamana kadar evlenmedim çünkü kariyerimi, gezmemi tozmamı yaşamak istedim. Ama artık evlenmek istiyorum tabi bu isteğe gelene kadar çevremdeki çoğu doğru insan çoktan başka insanlarla hayat yollarını oluşturdular. o yüzden kendim bulacam diye diretmeyip teyzemin önerisi ile biriyle tanışacağım. Tanışacağim kişi kymakmlık görevi yapiyormuş. hoşta bir çocuk aklı başında olabilitesi yüksek bir insan ama beni korkutan şeyler var. Bu işin zorluğu bana yansır mı? Düzenli bir ev hayatım olmayacak mı? sürekli atmadır vsdir. sonuçta yaşım itibari ile de en geç 2 sene içinde çocuk düşünüyorum ama bu düzensizliğe çocuk getirmek nasıl olcak? gözümde çok mu büyüttüm ya da bilmiyorum iyi taraflardan da bakmaya çalışyorum ama hangi arkadaşıma anlattıysam da bi garip tepki aldım. Birde ayıptır sorması maaşları nasıl benim pek bilgim yok bu meslek alanını sadece idari amir gibisinden biliyorum validen sonra gelen.

teşekkürler şimdiden.

Mevki sahibi biriyle evlenmenin zorlukları/kolaylıkları neler?
Cevapla