Kayınvalideme haftada 2 gün gel dedim diye geceleri uyuyamıyormuş, ağlıyormuş. Sürekli evinizde olması sizce de rahatsız edici değil mi?

Evlendigim günden beri 1 yil oldu her gun arar ya da gelmek isterdi kaynanam. Bide karisir kendi fikrini fazlasiyla beyan eder merakli herseyi bilmek ister. Özünde Iyi Kadin ama rahatsiz oldum artik. Bende muhabbeti azalttim, Ve kendisine 2 gun haftada dedim, uzuldugunu gordum ama benimde kendi yuvam ailem Ve ozelim var? Evinde uzuldugunu Ve anladigini duydum. Ne istiyor bizden? Gelme etme demem? Yanimizda mi yatacak yani? Sorun ne?
Kayınvalideme haftada 2 gün gel dedim diye geceleri uyuyamıyormuş, ağlıyormuş. Sürekli evinizde olması sizce de rahatsız edici değil mi?
Cevapla