Günlerdir baş ağrısıyla cebelleşiyordum.. moralim sıfırdı.. canım abimden ve ablamdan gelen zamansız sürpriz💗..


Geçmiş olsun tekrar ve hediyelerini de çok beğendim, çok düşünceliler :)
Bizimkiler de anca işi düşünce ararlar 😒😀
Cevap
8Cevap
En yakın dostum var sadece onun dışında kimseye derdimi anlatmam
Mutlu olduğumda kalabalığız üzgün olduğumu az kişi bilir belli etmem
Hiç kimsem yok. Üzüldüğümde oturup ağlıyorum.
Ailemle birkaç yakın arkadaşım
Çok geçmiş olsun
Ailemden başka kimse yok
Ailem ve yakın arkadaşlarım
Cok sevındım adınıza❤️ Tabi ailem var
Anam
Kimse yok yanımda.
Kimse
Hiç kimse yok
Kedim var sanırım
Allah var
Kız kardesim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar