Ailem üniversiteyi kazanamadiğim için hiç üzüldün mu , nasıl hissediyorsun diye sormadı ama başkasına uzuluyorlar buna ne demeli?

O kadar sıkıntılı zor zamanlar geçirdim bir tanesi bile nasılsın , nasıl gidiyor çalışmalar , işte kazanamadin üzüldün mu , sınav nasıl geçti hal hatır soran moral veren yoktu ama geçen bı tanıdık ehliyetten kaldı çok üzüldüm ya çok üzülmüştur diyorlar. Buna ne diyeyim ben şimdi? Kiskancligim yok ama insan üzülüyor yine de. Bende ailemle arama mesafe koydum

Ailem üniversiteyi kazanamadiğim için hiç üzüldün mu , nasıl hissediyorsun diye sormadı ama başkasına uzuluyorlar buna ne demeli?
Cevapla