Aileniz sizi liseye gönderdi, okumanızı istedi, eğitiminiz için her şeyi yaptı ama siz okumadınız, liseden atıldınız. Aileniz okutmadı demiyorum, okumanız için her şeyi yaptı ama sizin derslerle zorunuz olmadığından dolayı liseden atıldınız. İleride arkadaş ortamıza filan giriyosunuz herkes en az lise mezunu, ortamda üniversite öğrencisi, üniversite mezunları var... sevgiliniz oluyor, ailesi sizin eğitim durumunuzu soruyor. Ortaokul mezunuyum, lise terkim dememek için açıktan lise okuyorum (oysaki açıktan bile okumuyor) diyorsunuz. Utanır mısınız? Ailesi tarafından okutulmayanlar konu dışıdır. Ben utanırdım. 22 yaşında meslek lisesi bitirdim, güzel bir ünvanım var şimdi de üni okucam ama buna rağmen utanıyorum.
Utanırım
Arsızım utanmam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer