Ortaokul mezunu olmaktan, lise terk olmaktan utanır mısınız?

Aileniz sizi liseye gönderdi, okumanızı istedi, eğitiminiz için her şeyi yaptı ama siz okumadınız, liseden atıldınız. Aileniz okutmadı demiyorum, okumanız için her şeyi yaptı ama sizin derslerle zorunuz olmadığından dolayı liseden atıldınız. İleride arkadaş ortamıza filan giriyosunuz herkes en az lise mezunu, ortamda üniversite öğrencisi, üniversite mezunları var... sevgiliniz oluyor, ailesi sizin eğitim durumunuzu soruyor. Ortaokul mezunuyum, lise terkim dememek için açıktan lise okuyorum (oysaki açıktan bile okumuyor) diyorsunuz. Utanır mısınız? Ailesi tarafından okutulmayanlar konu dışıdır. Ben utanırdım. 22 yaşında meslek lisesi bitirdim, güzel bir ünvanım var şimdi de üni okucam ama buna rağmen utanıyorum.
Utanırım
Arsızım utanmam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ortaokul mezunu olmaktan, lise terk olmaktan utanır mısınız?
Cevapla