Üniversite bitirenler okuduğunuza pişman mısınız, şimdiki aklınız olsa ne yapardınız?

Hangi bölümden mezun olduğunuzu da söyleyin lütfen, olduğunuza pişman mısınız? Sizce iyi bir üniversitede endüstri veya bilgisayar mühendisliği bitirsem işsiz kalır mıyım? iyi üniversiteden kastım Hacettepe, ODTÜ vs
Üniversite bitirenler okuduğunuza pişman mısınız, şimdiki aklınız olsa ne yapardınız?
Cevapla