Neden bir kadının arkadaşı dostu olmayı hemcinsleri değilde karşı taraf ister?

Arkadaşlar surekli erkekler benle arkadaşlık kurmak için muhabbet için can atıyor bu site için demiyorum çünkü burada çok fake var ama normal yaşantımda reelde hep bu durum oluyor bir hemcinsimle uzun arkadaşlıklarım hiç olmuyor hep bir sıkıntı çıkıyor her konuda ya da durduk yere mesafe koyuyorlar erkeklerde genelde bitiren ben oluyorum nedeni art niyetleri evliyim çünkü yaşamak istemiyorum yani bekarkende öyleydi neden böyle oluyor sizce?

Neden bir kadının arkadaşı dostu olmayı hemcinsleri değilde karşı taraf ister?
Cevapla