Ya beğenmiyorsa kendisi yapsın o zaman
Evi sonrasında silmem gerekiyordu silmedim
Babam neden silmedin dedi akşam silecektim dedim silmedin dedi, geri kirlendi bir daha başla diyor
Ya sesimi de çıkaramadım çok ağrıma gidiyor banane yeter artık ya
Evi sonrasında silmem gerekiyordu silmedim
Babam neden silmedin dedi akşam silecektim dedim silmedin dedi, geri kirlendi bir daha başla diyor
Ya sesimi de çıkaramadım çok ağrıma gidiyor banane yeter artık ya
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Valla ben küçük yaşta ne yapsam yaranamayacağımı anladığımdan dolayı yıllardır ev temizliğine ev işine elimi sürmüyorum 😅 çünkü yapsam suç yapmasam suç. sadece keyfim ve kahyam isteyince yemek yapıyorum.
Yapsam suç yapmasam suç. En azından yapmiyayım yorulmayayım boşa
Yapmayınca daha beter kıyamet kopuyor yemek bile vermiyor o zaman
Yo hayvan gibi vermek zorundalar. Vermesinler ben kendim gider yapıyorum. Hizmetçi mi doğurdun evlat mı hayırdır yani
Ben yapsam yine iyi Ocak kirleniyor diye ona da izin vermiyordu 1-2 ay boyunca aç kaldım ben üstüne bi de parmağım karıktık
Kırıktı
Öyle bi aileye merhamet edilmez haddini bildirmezsen daha çok ezilirsin. Hem dışarıya da ezik olursun kendini savunamaz biri olursun
Çok haklısın
Hemşirelik okuyormuşsun bu arada ne güzel kaç yılın kaldı mesleği eline geçirmeye. Meslek eline geçince onlara bir kruş verme sakın bak sakın. Sadece ihtiyaçları olduğunda kendin alısın
Gizli yorum yapan seni çok taktir ettim bende aynı dertdeyim napmaliyim sence
@annesinisevmeyenkız1 dik başlı olacaksın. Ben 18imin sonlarına yaklaşıyorum annem saçımı ağarttı bu yaşta. En son daha da patladım kim benim haklarımı sınırlarımı geçiyorsa haddini en sert şekilde bildirdim. Bana işe gir para getir dedi ben eline 5 kruş vermiyorum kardeşiminkini de vermiyorum. Arada ihtiyaçları olunca ne olursa olsun evlatlık görevi diye ufak harcamalar yaparım ama eline vermem para. Bana merhamet etmeyene enailik yapmam kim olursa olsun. Kardeşimle Beraber ortak ve doğru harcamalar yaparak kendimizi kurslarla falan geliştiriyoruz. Sende dediğim gibi dik başlı olacaksın önceliğin kendin olacak her zaman
Ya döverse
@annesinisevmeyenkız1 sende tepki ver gerekirse polisi çağır korksun
Rica etsem özele gelir misin
İki yılım kaldı ama özelde okuduğum için annem okulun parasını falan ödeyeceksin diyor oysa şehir dışına gitsem daha çok masraf olurdu
Özele gidiyorum diye baba parasıyla okuyorsun diyor
@annesinisevmeyenkız1 sen hala çözemedin mi
Neyse
maalesef soran
Ne derse desin umursama bikaç yıl sonra unutacaksın bunları. Derslerine önem ver mesleği eline almak için çabala her şey daha kolaylaşacak
Evet ama evden uzaklaşma hedefim için hayallerimden de vazgeçmek istemiyorum kafam çok karışık. Yüksek lisans düşünüyorum bunun için gideceğim okul da eve 10 dk mesafede evden ayrılmam için şehir dışına gitmem gerek. Şehir dışına gitsem yüksek lisans yalan olur gibi
Sırf evden uzaklaşacağım diye bi şeyler yapma sakın kesinlikle yanlış olur. Ben ucuz döndüm o evden kurtulim yeter kafasından. O daha kötü sonuçlar doğurur. Geleceğini düşün sadece derslere odaklan
Evet ama en az dört yıl daha burada kalmam gerek o zaman
Sabret dışarda hayat daha zor
Gerekirse üstten ders al
O da doğru, o zaman geldiğinde karar veririm artık. Teşekkür ederim
İşe gir çalış evden kurtul
Külkedisine çevirmişler kızcağızı
Annen neden yapmıyor
Onun da işleri varmış bu benim her zamanki işim
Ev hanimiysa onun ne işi olabilir ki
Aynı benim ha
Küçük kardeşim var. Çamaşır vs Yemek yapıyor namaz kuran sonrasında teravih falan zamanı öyle geçiyor güya da akşamları da bulaşıkları falan hep ben yıkarım o yine sorun değil niye iki kez yapayım
Söyle kendi yapsın ya
Onların anlayışı farklı ya
Bugün ben yapmadım diye benimki dövdü
E işte
Ölsem de kurtulsam keşke 😭
Bir garip muhabbet