Hangisi daha cok hosunuza gidiyo
Benim aradigim ozellikteki insanlar sanaldan daha kolay bulunuyo
Hangisi daha cok hosunuza gidiyo
Benim aradigim ozellikteki insanlar sanaldan daha kolay bulunuyo
İkisi de olur ama sanalda tanışma aşaması daha sıkıntı oluyor sadece mesaj falan alışacaksın da ohoo benim için öyle, yıllardır sanal arkadaş ediniyorum sevdiğim arkadaşlarım da var ama çok azıyla reelmişcesine samimiyim yani reel daha iyi bu açıdan
Gerçek hayat tabii ki internetten birisiyle tanışınca ne kadar yürüyor ki gerçek hayatta buluşmayınca internetten hiçbir şey olmuyor bu arada internette kalan şey sadece zaman kaybı gibi geliyor
Sanalda herkes senin aradığın kişi de ondan asşlkjdaslşa
tenks
Sanaldan daha kolay oluyor.
Cevap
46Cevap
Gerçek hayat tabi ki sanal da herkes kendini farklı tanıtıyor kimse olduğu gibi değil ya da anlattığı gibi
sanaldan tanışmak o kadar zoraki geliyor ki.. yüz yüze tanışmanın keyfini gördükten sonra yıllardır sanaldan kimseyle tanışamıyorum
Niyeki? sanaldan görüştüğünle yüzyüzede görüşüyon sonuçta
görüşmek başka bir şey bak tanışmak diyorum
Tamamda ben seni sanaldan da tanıyabilirim ama? Mesela en sevdiğin renk ne?
Sanal ayrı gerçek ayrı, ben sanaldan tanışırken daha rahatım :D
Şöyle sanalda iken her şey çok güzel gidiyor sonra reelde buluşuyorsun ve olmuyor
Kimseyle tanışmamak daha çok hoşuma gidiyor. Ama birini seçecek olsam kesinlikle reel olurdu.
Anlaşmak ve uyum
Sanali gerçeği kalmadı aşalım artik
İkisinin tadıda farklı sanalda olan daha fantastik. Gerçek hayatta ise daha egzantirik.
Bencede sanaldan tanışmak en güzeli şahsen ben kendimi daha iyi ifade ediyorum
Kafa dengi olarak sanal daha kolay ama birilerini bulmak realde daha kolay
Sanaldan daha rahat konuşabilip ona göre ilerleyebiliyorsun.
sanaldan daha mantığa uygun kişiler bulunur, gerçekte kendi fikirlerin uygun birisini bulmak zor
Çok fazla insan tanımayı sevmiyorum az insan çok huzur kafam kaldırmıyor zaten 😄
Sanal olmuyor 3 tane tanıştım ikisi şehir dışında 1 aynı memleket ama bence sanal boş ver
Gerçek hayattan aşko 💁🏼
Sanalda çoğu kişi yalancı
İkisi de olur ama ben de ikisi de çıkmıyor
Önce sanal sınra buluşma 👌
Ben kimseyle tanışmayı tercih etmiyorum
Bn de sanaldan kokaybuluyorum
İkiside heyecanlı ikiside güzel bence
Gerçek hayatta tabiki
Kafa dengi hangisiyse
Aradığın özellik neymiş
Fark etmez sonuçta insan şaşırtan bir varlık
Reelde tabi ki.
Real her zaman en iyisidir.
Çünkü sanalda herkes yalancı 😛
Aynı şehirden bulursan sanal da olur
Mesafe olmasın yeter aga
Sanal iyi yalnız nasip olmaz
gercek hayatı tercıh ederım
Sanal
ikiside aynı bence
Bilmem ki düşünmedim
Fark etmiyor.
Yani ikisi de kanki
Gerçek hayatta
Sanal bazen daha ii oluyor
İkisi de aynı şey
gercek hayatta
Gerçek hayat >>>>
Sanaldan daha kolay, reel biraz çaba istiyo
Gerçek hayattan
sanal
Reelde tanışmak tabikide
Sanal daha güzel
sanal
Gerçek tabi..
Gerçek hayattan..
Her ikiside
Gerçek hayatta
gerçek hayatta
Gerçek hayat tabiki
gerçek
reelde
Sanal sevmem ya
Gerçek hayat
Gerçek hayat
Gerçek hayatta TT da
gercek hayat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?