Çalışan erkekler ayrıyetten ev işlerine yardım etmeli mi, erkeklerin temizlik yapmaları konusunda ne düşünüyorsunuz?

Çalışan erkekler ayrıyetten ev işlerine yardım etmeli mi, erkeklerin temizlik yapmaları konusunda ne düşünüyorsunuz?

Merhaba. Evet, kesinlikle öyle. Cinsiyet ayrımcılığına son vermek ve eşitlikçi bir toplum yaratmak için, erkeklerin ev işlerine yardım etmeleri gereklidir. Ev işleri sadece kadınların sorumluluğunda olmamalıdır; evde yaşayan herkesin bu işlerde eşit olarak paylaşması gerekmektedir. Ayrıca, ev işlerine katkıda bulunmak, bir kişinin evdeki diğer aile üyelerine yardım etmek anlamına geldiği gibi, toplumsal dayanışmayı ve aile ilişkilerini geliştirmeye de yardımcı olacaktır. Bununla birlikte, ev işleri konusunda paylaşım yapmak, biraz zaman ve anlaşma gerektirir. Aileler veya ev arkadaşları olarak, en iyi şekilde nasıl işbirliği yapabileceğimize dair bir plan yapabilir ve ev işlerini paylaşarak daha adil bir ev ortamı yaratabiliriz.
Çocukluğumdan beri temizlik, çamaşır, bulaşık, yemek yapmaktan dikiş dikmeye kadar akla gelebilecek her türlü ev işini çok iyi şekilde yaparım.
Erkeklerde herzaman eşlerine yardımcı olmalı bence. Kadın çalışmıyorsa arada boş kaldığında yardım edebilir ama kadında çalışıyorsa olabildiğince yardım edilmeli birlikte yapılmalı.
İleride eşimle her fırsatta birlikte yemek yapmak falan hayallerimden🤣
Off erkek yağğ
Hayır, yanlış anlama. İyi anlamda dedim, çocukluğundan beri yapmışsın ya o yüzden ☺️
Elbette! Ev işleri sadece kadınların sorumluluğunda olmamalıdır. Ev işleri çiftler arasında paylaşılmalıdır. Bu, her iki tarafın da ev işleri yükünü paylaşarak daha mutlu bir evlilik yaşamasına yardımcı olabilir. Ayrıca, erkeklerin ev işlerine yardım etmesi, çocuklarına iyi bir örnek olabilir ve cinsiyet rolleri hakkındaki yanlış inançları azaltabilir.
Evet. Ev işi, o evde yaşayan herkesin sorumluluğundadır. Bahsettiklerim kadın da, erkek de çalışıyorsa geçerli. Eğer kadın çalışmıyorsa ve bütün gün evdeyse evle ilgilenmesi gerekiyor. Ama iki tarafta çalışıyorsa birbirlerine yardım etmelerinde bir engel yok ⃀
Cevap
19Cevap
Evet etmeli tabi ki de sevgilim ya da eşim olduğu zaman zaten bunu söyleyeceğim yani her zaman yanında olduğumu her konuda olduğu gibi ev temizliği ya da işleri konusunda da yardım edeceğim.
En nefret ettiğim konu bu. Yurt dışında 15 yaşına gelmiş bir erkek ergen kendi kıyafetlerini düzeltir, ev işine ve alışverişe yardım eder... Ayrıca psikolojiye göre olgun bir birey yetişkin yani kendi işlerini gören, kimseye muhtaç olmayan, bağımsız, kendi yemeğini ya da ihtiyaçlarını görebilen insan demektir. Türkiye’de ergenliğe gelmiş bir kız ve erkek düşünün. Kız babasının ve abisinin yemeğini önelerine koyar örneğin. Erkeğin annesi paşasının her işini yapar onu rahat yetiştirir ve kadınların böyle olması gerektiği kültürünü ona öğretir. Bu adamda bunu gördüğünden kadının ev işi yapması gerektiğini, onu çekip çevirmesi gerektiğini ve çocuk bakımında kadına rol düştüğünü “sanır”. Ve asla yetişkin bir adam olamaz. O annesine bağımlı olan ergen bir erkek çocuğudur...
Okumuş (güya) kültürlü bir adamda ay ben karıma yardım ediyorum ikimizde işten gelince. O ev işlerini yapıp, çocukla ilgilenirken ben maydonozun sapını kopartıp salata yaparım yea diye böbürlenir.
Mutfak, dekorasyon, tamirat ve sofra hazırlığı haricinde benimle ev işi yapan erkekten hazzetmem ben. Ev işi benim alanım, yardıma lüzum yok. Eski zaman kadınları gibi olmayı seviyorum. Olması gereken bu diyorum.
Ev işine yardım diye bir şey yok iki taraf da çalışıyorsa ev işi yarı yarıya yapılmak zorunda bu görevdir ama eşler den biri çalışmıyorsa kadın erkek fark etmez çalışmayan taraf ev işini te başına yapmak zorunda
Etmeli bana göre. Yani bir işin ucundan tutmak çok zor olmasa gerek.
Etmeli hatta kadın da erkeklerin yaptığı işlere yardim etmeli mesela bi vida sıkmak askılık qsmak gibi basit isleri kadinlar yapabilmeli erkekler de eslerine yaszm alanlarinda yardımcı olmalı
Şu yardim lafını oldum olasi sevmedim. Yedigi tabagi, yattigi yatagi toplamayacak bir hanzoyla evlenmem.
Kadın ve erkek ikiside çalışıyorlarsa etmeli ama sadece erkek çalışıyorsa ev işleri'ile kadın ilgilenmeli.
Hayat musterektir. Yapabilir ama kadın calismiyor ve erkek çalışıyorsa temizlik yapmasın, yazık günah be
Bence kesinlikle etmeli, erkeğin eline ev işi çokta güzel yakışıyor. Beraber yaşıyorsak o da yapacak
Hayatımda olan erkek işlerin büyük çoğunluğunu kendi yapıyor ben kendine yardım ediyor gibi oluyorum bazen hep tek yaşadığı için kendi temizliycek yapicak sadece oturunca rahatsız hissediyor ortak şekilde hallediyoruz sorun olmuyor
Eve yardım edilmeli ama sadece ev işlerinde kolaylık sağlamak amaçlı değil ;kendini gelistirmek adına. Devir, Çağ artık bunu gerektiriyor...
Kadın da çalışıyorsa bir zahmet etsin. Kadın çalışmıyorsa bile ve çocuk varsa da en azından eve geldiğinde çocukla ilgilensin.
Ettiği zaman o kadar tatlı oluyir ki..
O evde yaşayan sadece kadın olmadığı için iki kişi de yapmalı...
Kesinlikle evet, hayat bir müşterek ve aynı evi paylaşıyorsan tüm yükümlülüklerde paylaşılacaktır
Kadin çalışmıyor ise yardım etmeli
Kadin da çalışıyor ise beraber yapılmalı
Yardım etmeli lafı bana göre baştan saçma. Yediğini bile kaldırmıyorsa eş olmasın mümkünse.
Yardım etmek değil yarısını yapmak zorunda zaten ne kadar sacma bir soru
En güzeli ev isin erkek kız ayrımı yok esinle birlikte yaparsan esinle zaman geçirmeye vakit kalır
Güç gerektiren işleri yapabilir harici bana ait olmalı
Ev hanımıysa, bilemiyorum ama kadın çalışıyorsa etmeli.
Ev işi deme. yarin bütün evi temizlemem lazım zaten
Erkeğin yapmasına yardım denmez onun da alanı zaten temizlemek zorunda
Erkekler ev işi yapmalı yardimlaşmalilar
Yardım etmemeli direkt yapmalı.
Olması gereken de bu
Elbette yardım etmeli.
Kesinlikle etmeli zira hayat iki kişiliktir
Evet tabiki etmeliler
Tabikide yardım etmeli diye düşünüyorum :)
bence buna yardım demek çok saçma
Eşimle yemek de yapalım yani 🤗
Gerekirse her türlü yardım ederim önemli değil
Tabiki de hayat müşterek
Ben ederim öyle dümenden de değil gerçekten ederim
Evet yardımcı olmalı !!
Kadın Cilveli ise erkek yardım etmeli
Hayır.
Kesinlikle etmeli
Tabiki de anca beraber kanca beraber
Evet
Etmeliler
Evet kısmen edebilir
Evet yardım etmeli.
Etmeli tabii hayat müşterek
Okuduğum hic bir kitabı bir birinden ayırmam
Kesinlikle etmeli erkeğin de eve katkısı olmali
O işler kadının işi
Ne kadar cahil konusuyosunuz. Kadın erkek her zaman eşittir. Erkeğin hiçbir zaman bir üstünlüğü yoktur. Tabiki erkekler ev işlerine yardım etmeli. Ne demek o ya "o işler kadının işidir" ayn kardeşim ayn cahil cahil konuşup insanların asabini bozmayın
@duckduck26 kadın erkek eşitse. Neden kadın hakları var? Erkek hakları yok
Olm ramazan ramazan küfür ettirme bana ya. Ne demek erkek hakları yok. İnternet diye bir şey var soyliyim oraya gir bak bakalım varmiymis yokmuymus
@duckduck26 var mı
Var tabiki ya
@duckduck26 he varmış cidden
Şok şok şok dünyada internet kelimesini ilk defa öğrenen bir canlı ile karşılaştık bakalım bize neler söyliyecek?
@duckduck26 tamam uzat mikrofonu
Olm bişey mi içtin ln cahil gibi konuşup durma
Yerine göre evet
Etmeli
yardım etmeli
Evet etmeli
Evet tabikide
Evet etmeli
Bencede hayat bir ev bir hayat paylaşınca güzel ben ise senle güzelim ve sana hep yardım ederim
Aynen öyle 🤗
Tabiki de evet
Etmeli bence
ediyorum
Etmeli
Evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?