Ya arkadaş ben artık "evli erkek" sıfatı duyunca korkuyorum? siz ne dersiniz?

bakınız hep dile getiririm bu konuyu: özellikle sanaldaki evli erkeklerden bıktım. hepsi sevgili arıyor. evleniyorlar, max bir sene sonra aldatmaya başlyorlar. daha az önce biri mesaj attı. evliymiş, gizlilik içinde ilişki arıyormuş. git evli kadınlara yaz dedim. hayır ya bekar istyorm diyor. yeminle midem bulanıyor artık.

Güncellemeler
+1 yıl
utanmadan evliysek sevip sevilmeye hakkımız yok mu diyenini gördüm. yeminle asla evlenmem. iğreniyorum artk bunları göre göre
Güncellemeler
+1 yıl
gncl
Ya arkadaş ben artık "evli erkek" sıfatı duyunca korkuyorum? siz ne dersiniz?
Cevapla