İçimi dökmem lazım ama tanıdıklara anlatmak istemiyorum, yakın bir dostum da yok. Yerimde olsanız ne yapardınız?

içimi dökmem lazım ama tanıdıklara anlatmak istemiyorum yakın bir dostum da yok yerimde olsanız ne yapardınız?

İçimi dökmem lazım ama tanıdıklara anlatmak istemiyorum, yakın bir dostum da yok. Yerimde olsanız ne yapardınız?
Cevapla