Bence evlenmek, aşık olmak hatta çocuk sahibi olmak tam bir saçmalık, sizce?

Aşk desen duygusal bir yoğunluk bu yoğunluk daha sonraları azalıyor. Aynı evde iki insan eskisi kadar birlikte birşeyler yapmayacak duruma gelebiliyor. Aşk bittikten sonra da ya ayrılınıyor ya da aldatılıyor. Evlilik desen dolandırıcılık işi uzlaşma ve karşılıklı alıp vermeden ibaret. Hatta kadına daha fazla veriyorsun nasıl bir adaletse. Çocuk desen eşinle özel bir hayatın kalmıyor o da içine ediyor. Erkekler bir ilişkide bence en çok yorulan, yaşlanan aynı zamanda stresini çeken taraftır. Sürekli kadını memnun etme, sürekli emir almak bunlar saçma. Kadınlar için hayat daha güzel. Köle gibi yanında sürekli biri var. S*KS desen memnun olmaz, aşk desen yeterli gelmez ona.

Bence evlenmek, aşık olmak hatta çocuk sahibi olmak tam bir saçmalık, sizce?
Cevapla