Oyuncu kadın kız kardeşime yazıyor?

Ya bir tane kadın var. Gizlilik için isim vermeyeceğim. 40'lı yaşlarda bir oyuncu. Benim kardeşim de 18 yaşında. 4 yıldır konuşuyorlarmış falan. Dedim neden yazıyor sana. O da dedi ki konuşa konuşa samimi olduk.

Ya arkadaşlar normal mi sizce. Ben hiç normal bulmadım. Koskoca kadın benim ergen kardeşimle niye konuşuyor, niye yazışıyor yani. Anlam veremiyorum.

Kadına yazacaktım. Kardeşim Şantaj yaptığı için soramıyom da. Offf.

Oyuncu kadın kız kardeşime yazıyor?
Cevapla