Ya bir tane kadın var. Gizlilik için isim vermeyeceğim. 40'lı yaşlarda bir oyuncu. Benim kardeşim de 18 yaşında. 4 yıldır konuşuyorlarmış falan. Dedim neden yazıyor sana. O da dedi ki konuşa konuşa samimi olduk.
Ya arkadaşlar normal mi sizce. Ben hiç normal bulmadım. Koskoca kadın benim ergen kardeşimle niye konuşuyor, niye yazışıyor yani. Anlam veremiyorum.
Kadına yazacaktım. Kardeşim Şantaj yaptığı için soramıyom da. Offf.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
yaw yok bea oyuncu değildir, yalandan koymuştur iki resim onun gibi davranan düzenbazın tekidir. kekliyor işte
Oyuncu ya baktım
tamam öyle biri vardır da görüştüğü gerçekten o kişi mi, çok var böyle sahte hesapla insanlarla dalga geçen garip tipler. işleri güçleri mi yoktur nedir ama yapıyorlar. yüzyüze görüştü mü ki hiç de gerçekten karşıdaki ünlü ve yaşı falan her şey doğru? ben olsam basarım engeli geçerim fake derim
Mavi tikli ama 😔
2 yıl önce bir oyununa gitmiş. Ben bilmiyordum o zamanlar. O gün görüşmüşler bir de
hmm, yüzyüze de görüşmüş. yaş farkı sıkıntı, hani yaşıt olsalar ne güzel derdim de... ilginç, ünlü biri ne alaka ki haber olsa negatif etki. şaşırtıcı doğrusu
Yani ikisi de kadın.
Biri 18 yaşında biri 40.
Normal değil. Yaş farkı aşırı çok. Ne alaka anlamadım gitti
garip, ünlüler ünlü olmayanlarla eski dost tanıdık akraba falan olmadıktan sonra görüşmek ki, ben de hiç anlam veremedim. dikkatli olmak lazım, ben uzak dururdum özellikle hemcinsim bir de, tamamen uzak dururdum
Sacma ahbaplik kurmuslar cinsiyette ayniysa.. ama yinede haklisin insanlar seytan gibi
Yani kadın 40 yaşında benim kardeşim 18 yaşında.
Ne alaka yani
oğluna alcaktır belki
Çocuğu var mı bilmiyorum
Hiç paylaşmamış yok bence
normal değil o zaman konuşmaları şantaj yapıyo diyorsunda o zaman yanlış olan bir şey var
Ya off.
Gerçekten normal değil. Ne alaka yani. Ne yapacağımı bilmiyorum
telefonunu al bi şekilde duştayken uyuyorken falan
Mesajlara bakmayı denedim bir kere. O zamandan beri şantaj yapıyor.
Şifre falan koydu. Bir b*klar karıştırıyor kesin
neyle alakalı ki çok önemli değilse peşine düş bence
Ne şantajı
Annemle halam küs. Yakın zamanda kızı evlendi. Annem düğüne gitmeyecek kimse dedi. Ben de gizli gizli halamın kızının düğününe gittim.
O da biliyor. Söyler anneme
Aileye bak
Muhteşem
Aynen
Eee cevap alayım
Merak et bir şey deme. Çakal
Şantaja boyun eğme
Kime dedin
Annem ağzıma s*çar
Onu kime dedin
Kardeşim biliyor bir tek
Ne şantajı
Annemle halam küs. Yakın zamanda kızı evlendi. Annem düğüne gitmeyecek kimse dedi. Ben de gizli gizli halamın kızının düğününe gittim.
Kardeşin ne konuşuluyor
Bilmiyorum o kadarını
E bak çaktırmadan
Fırsat verse bi
Fake hesap yok mu senin
Yok
Ordan bir bak ilgisi ne yönde
Nasıl bakayım neye
Kardeşine yabancı gibi yazacaksın
Eee ne yapıcam sonra
Erkek olarak mı
Kız olarak
Ne dicem
Flörtöz ol
Oha be. Ne flörtözü
Ne ya?
Niye flörtöz olayım?
Engel atar
Kıvamını ayarla işte
Ayy stresten her yerim kabardı. Elim ayağıma dolaştı. Ne yapacağımı hiç bilmiyorum
Sakin ol gel dmye