Güncellemeler
+1 yıl
uygulama sansürlemiş" o*** çocuğu veya s**** yani bütün sinkaflı küfürler"
What'sapp instagram vb. mecralarda şahsi küfür eden herkese dava açmak ve hiç davadan vazgeçmemek mantıklı mı? tanıdık bir avukat ile anlaşıp direk tazminat davası açmak? herhangi suç teşkil eden bir kelimede örneğin "kardeşim, ya, anneye küfürler" vb. şeylerde daha uyarmadan ss alıp dava açmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Saçma bence. Hakaretin suç olması bile komik.
bence daha iyi isteyen istediğine sert eleştiri yapabilir ama sin kaflı küfürler kullanamaz
Sicili kirletecek bir suç değil. Ayrıca Amerika ve Avrupa'da da suç değil.
sicilde sıkıntı yok fakat ben bu tarz küfür edenlerle uğraşmaktan zevk alırım hem hapse de girer mesela üniversitede okuyorum birisi küfür etmişti bana durduk yere sarhoşmuş bende aldım ekran görüntülerini dava açtım şu an okul hayatı bitti bende güzel para aldım
Ben bir küfür yüzünden bir insanın okul hayatını bitirmeyi etik bulmuyorum.
Bu tür olay çok savcılıkta emin ol 1 seneyi bulur belki daha fazla
bulsun önemli değil avukata veririm uğraşsın dursun karşıdaki hapis cezası çıksın birde tazminat alayım daha da iyi olur
Uğraşmaya değer mi gerçekten
bence değer
Ben saçma olduğunu düşünüyorum
neden saçma peki?
Herkes az ya da çok günlük hayatında küfür eder bu kadar basit durumlari büyütmek uzatmak mantıklı mı?
şu ana kadar 5 kere dava ettim küfür edenleri özelden yani herhangi bir olaya veya şahsi olmayan birşeye laf etmiyorum küfür ettirek hareket de yapmıyorum ama özelden küfür şahsi küfürleri 1 tane dahi olsa hemen ekran görüntüleri ile avukata veriyorum gerisini devlet hallediyor mesela birisi okuldan ahkam kesmişti bana sonra aman yapma aman etme diyişini gördüm ben hiç bekletmeden veririm direk hem para geliyor hemde karşıdaki hapis cezası alıyor 2 kişinin bundan üniversitede eğitim hayatı bitti
bedavadan 20k-30k para giriyor cebime
2 kişinin egtim hayatını etkilemiş olmanız doğru mu sizce?
küfür etmeselerdi diyorum bende özelden ahkam kesmek küfür etmek marifet algılıyor bu tarz kişiler sonra yok racon, yok bilmem ne gibi saçma şeylerle hayat kalitemi bozuyorlar bende hakkımı hukuken alıyorum telefonda küfür, tehdit ve hakaret içerikli herşeyi direk veriyorum ya da mesela gelip bana en ufak fiziksel şiddet gösteren herkesi dava ediyorum kavgada dokunmuyorum direk polis çağırıp darp raporu alıp veriyorum mahkemeye gerisi de umrumda değil şahsen kişi kendini bilmeli
eylemin sonuçlarını üstlenen onlar dolayısı ile onların sorunu
Beyefendi eğer böyle düşünüyorsanız önce yaptıklarının bir suç unsuru olduğunu hatırlatın zira ülkede çoğu kişi hakaretin suç olduğunu bilmiyor.
@CptSimonRiley küfürden rahatsız olmaktan çok karşısındaki insanı zor durumda bırakmaktan hoşlanıyor bence arkadaş
Ben de sizle aynı fikirdeyim. Sırf küfür ettiği için okulunu okuyamayan çocuklara üzüldüm. Ayrıca çocuğun sicili bozuksa hapis cezası almaz HAGB alır yırtar bu bilgiyi de vereyim.
@CptSimonRiley teşekkürler bilgi için:)
Rica ederim sicili bozuk değilse olacaktı bu arada yanlış oldu :)
@CptSimonRiley anladım zaten rica ederim
Mantiksiz
neden mantıksız? hem 3 aydan 2 yıla kadar hapis cezası hemde tazminat alıyorsun