İnsan yasından bir şey anlamıyor çok çabuk geçmiyor mu?

Ben hala 20 yaşımda kaldım bugün 23 oldum virüs dönemi 20 yaşımdan hiç bir şey anlamadım hele zaman çok hızlı her şey çok çabuk geçiyor :))

İnsan yasından bir şey anlamıyor çok çabuk geçmiyor mu?
Cevapla