Gece uyumak gibisi yok ya. i

Kedicik bile horul horul uyuyor.
Gece uyumak gibisi yok ya. i

Kedicik bile horul horul uyuyor.
Her ikisininde tadı başka gece uyuyunca daha enerjik oluyorum gündüz uyuyunca o kadar güzel alıyorum ki uykumu bir kaç saat sonra kalkınca yarın oldu sanıyorum şwşdlzöd
Cevap
12Cevap
Gece uykusu gibisi yok. Bu arada kedi orada nasıl pişmiyor. 😂
Kediye sormaliii
Gündüz uyuyunca insanın üstüne ağırlık çöküyor ya, gece diyorum o yüzden
Gündüzleri hiç sevmem ama gece uyuyoruz mecburen sistem bu şeklde
Gündüz uyumayı sevmiyorum ben, gece uykusu candır
Yani gece uykusu önemli bence daha dinç enerjik hissediyorsun gündüzleri uyuyup akşam kalkınca esnerken buluyorum kendimi öyle bir döngü içindeyim şu an :))
İş gereği gece uyumadığım oluyor berbat bisey kamyon üstümden geçmiş gibi uyanıyorum
Mal gibi oluyor kafa
Gündüz ya gece uyumayı pek sevmiyorum
Tabiki gece uykusu 😊
Bacım çeksene şu sobayı kedi yancak.
Kediye sor baklm önce bi o geldi oraya halinden memnun o
Gece tabi teyze
Tm teyzesiiii
Gece iykusu ayri yaa
Gece uykusu 😇
gece uykusu
Gece uyumam
Gece uykusu
gece
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?