Bence uykunun saati yoktur ya hele birde erken kalktıysan gündüz 1-2 saatlik uyku çok tatlı geliyor :D
Gündüz
Gece
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Normal de gece uykusu derim ama gece de çalışan bir insan olunca mesela sen gece işten çıkıp eve yatmaya giderken millet ise gidiyor ya o kısmı keyifli gündüz uykusunun 😎
Ben ikisini de yaşadığımdan sıkıntı yok gece çalışmak her zaman gündüz çalışmaktan daha rahattır dostum
Gece uykusunun gibi uyku yok gündüz uykusu insanı dinlendirmiyor vardiyalı çalıştığım için biliyorum.
Ben de gececiydim askerde 2,5 ay ama gündüz uykusu hiç iyi değil
Gece uykusu tabiki, sağlık açısından da doğru olanı bu. Öğlen uyuyamıyorum ben 😂
bıraksalar tüm gün uyurum sen ne diyosun...
Cevap
26Cevap
Gece uykusu tqbiki
ALLAH insanlara geceyi uyumak dinlenmek için vermiştir
Bide öglen kaylule vardır
Kaylule uykusu
Buda SÜNNETTİR
Sağlık açısından gece uykusu daha önemli ve ayrıca daha tatlı. Gündüz uykusu adamı yoruyor uyandıktan sonra.
Gundu uykusundan aldigim keyf rahatlik gece uykusunda yok
aslinda fark etmez ama saat caldikdan sonraki uykuya hayir demem :)
Bir kere kesintisiz uyurum bir daha uyumam gündüz o sekilde uyumam icin cok hasta olmam lazim
Gecenin 1 saati gündüzün 3 saatine bedeldir. belki daha fazla
Both of them. Sleeping is the best thing for me my life😂😂😂😂😂
ingilizcenin anasi ağladi kemikleri sizladi
@furkanltunsoy niye anası ağladı ki?😂😂
*in my life bir de😂😂😂
simdi oldu ağlamaz artik
@furkanltunsoy 😂😂😂😂😂
nerde okuyosun
@furkanltunsoy cbü sen?
Ankara siyasal
Gunduz uyudugun 10 dk gece uyudugun 1 saate bedelmis
Gündüz uykusu çok tatlı geliyor ama hep nasip olmuyor
Gündüz güzel gece uyurken korkuyorum
Gecenin yerini hiç birşey tutmaz. Ama bazen öyle oluyor ki gündüz bir yarım saat kestirmek bile baldan tatlı geliyor
Yapılan bilimsel araştırmalar gece 11 ile 3 arasındaki uykunun gündüz uykusundan çok daha önemli olduğunu ve vücut için gerekliliğini ortaya koymuş.
gündüz arabanın içinde kestirmek gibisi de yok yani :)
Gece uykusu ve öğlen saat;12;00, 14;00 arası çok tatlı oluyor ☺️
Gece uykusu gibi var mı 2 saat uyu gece o bile yetiyo insana
Gece uykusu güzel tabisiii 😴
Her zaman uyku çok tatli 😂
Uyku olması yeterli😂
gündüz uykusu aşırı güzel :D
23-07 saatleri arasındaki uyku en tatlı olanıdır.
Kesinlikle öğleden sonra uykuları..
gece uykusu daha tatlı :)
Öğleden sonra uykuları
gece uykusu başka
gündüz herkes ayakta ses oluyor ama gece sakin daha rahat uyuyorsun ondan
Gece çalışıyorum ve gece uykusuna hasret kaldım.
Geceler uyku içindir. Gündüzler değil.
öğlen kaylule yapmak iyidir ama gece uykusu şart
kanepede uyuyup kalırsın ohh
Gündüz.
Gece
Gece
Gündüz
öğle uykusu
Gündüz uykusu hiç sevmem😏
Gece uykusu
Gündüz
Gündüz
Gece
Sabaha karsi olan
Gündüz uykusu:)
Gece tabiki
sabah uykusu :D
Gece
Gece uykusu
Öğlen :)
Gece Uykusu
Gündüz
direk uyku tatlı
Gece
En tatlı uyku sabah uykusu ☺
Gece tabii ki
Gece
Gece uykusu
Gece tabii
Geceeeeee
Hepsi gzl
Gündüz bir başka
Gece tabiki
Gece.
Gündüz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar