Askerlerin hakkı ödenir mi arkadaşlar, bu nasıl yaşamak 😭?

Eşim deprem bölgesinde görevde, asker. Yiyecek bulamadıkları için sahur yapamayacaklar. Oruç tutmayacak bu yüzden. Günde tek bir kere itfaiye aracıyla su getiriliyor. Onu da sadece tıraş olurken kullanabiliyor ve zaten yarıda kesiliyor. Tek öğün yiyorlar ve hep aynı yemek veriliyor. Diğer öğünlerde hep açlar. Susuzluktan tuvaletleri tıkanıyor ve haftada bir vidanjör getirtip açtırıyorlarmış. Temizliklerini bile kolonya ile yapıyorlar. Şimdi sorum şu, ne zaman insan gibi yaşmaya başlayacaklar? Gerçekten haline o kadar içerliyorum ki. Bu böyle nereye varacak 😭?
Askerlerin hakkı ödenir mi arkadaşlar, bu nasıl yaşamak 😭?
Cevapla