AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
161Cevap
Uçak tercihimdir fakat kısa mesafe ise Metro turizm.
Metro çünkü İstanbul'da her yere servisi var en rahatı
süprer dddd
13 numarayaı alırım genelde gittiğim yere öre değişir otobüs firması
gzğelee dddsds
Ben hangisiyle gitsem illa bir b. kluk oluyo koltukta..
öyleeee
Herseyi anlarımda bir koltuk neden sabit durmaz arkadaş surekli geriye yatıyodu.. arkadaki sipastikte surekli durtuyo ''koltugu kaldırırmısınız rahatsız oluyorumm''
Metro turizm güzel Nilüfer güzel Metronun personelleri Pek kibar değil Nilüfer ve kamilkoç favorim
süpermiş ddsds
Senin kafan güzelmiş gibi geliyor hep bana hafif tırlaklık var sende herhalede : D
Yillardir otobüse bilmiyorum ki sunmermü tomofobilimle gidiyorum hep ;-)
olsun :Ddsdsd
bizim otobüs firmamız yok ki :( işe bile tramvayla gidiyorum
haha :DDDD dsd
hep aynı cevaplar ctrl+c işe yarıyor demi :D
ulusoy çok iyi ve koltuk numaram da en arkadan 43 44 45 46 dan biri.
teşekkürler cevap için :)
ricaa :)
Kızılyıl metro baba zenginde hani şeklimi koymak istemiyorum ama :/ :)
teşekkürler cevap için :)
metro güzergaha ve yolculuk saatine göre otobüs ve hizmet kalitesini belirliyor.
Ama nilüfer de her şey standaet ve kaliteli.
öyle dsdsd
Öz Diyarbakır 3 ya da 4 numara yolu izlemeye bayılırım :))
iiymiş ddd
Kamilkoç rahathat güzel metro suit de iyi ama genlde kamilkoç önlrde otururm :)
iyimiş ddd
benım oldugum yere en ii gelen şirket kamıl koç dierleri dandık sırket
haklısn dsdsd
yani :) sühayı tavsie edmem nevşehir tarafından dolduruo japonları ne yaptıkları bellı degıl :D
Ulusoy güzel Metro heryerde duruyo ak çok sinir bozucu.
çylee dsdsdsd
5 senedir memlekete gitmedim ama en son vib firmasına bindim
iyimi şdssdsd
evet iyi zaten yok kısa karasuya gidiyorsun
Hiç binmem arabam var :D en güzel dış görünüş clio 4 <3
süperr dddddd
o senin süperliğinnnnn : )
Son mermi ne arabamı vuracaksın nayır olamazzz
Hiç otobüse binmedim. Babam sağolsun BMW serilerini tattım yıllarca :D
sıkıcı olmalı :(
Bırak Allah aşkına hepiniz hastalık taşıyorsunuz. O koltuklar, tutunma boruları pis mikrop yuvası. Önüne gelen biniyor oraya. İstersen ömrüm boyunca canım sıkılsın otobüse binmeyeyim hiç
Bir otobusteki zeki insan dunyaya faydali olabilir ama bir bmw deki aptal insan oksijeni telef edebilir.
@realllllmen aklın sıra bana laf sokmaya çalışıyosun ama gerçekleri duymak seni üzüyor olsa gerek. Otobüsteki zeki insan da sensin herhalde. Tuvalet fırçası seni.
Hayir bmw nin markasina saygim var ama sadece s1000 rr motosikletine o kalas gibi arabayla trafikte beklemek icin tonla para vermektense otobuse binenleri daha zeki buluyorum hepsi bu ben bir 1000rr sahibiyim ve senin o kalas arabani met ettigin kadar kendimi hic bir zaman insanlardan ustun tutmadim mesele bu amarim anlamissindir.
onu bilmemde şehirlerarası otobüs sıçan mı ararsın osuran mı ayakkabıyı çıkaranmı rezillik diz boyu :D
öyle ddd
beydağı turizm, bir de kontur:)
süper ddd
Pamukkale gerisi yalandolan.
öyle hakkatten dddd
:)))
Bence,
Kamil Koç, Metro :) Tercihimdir.
o da iyi wet
:) wet ne hacı ya Evet... olacak o
Kamil koc tekli koltuk
iyimiş :Ddsd
Heralde yani. d
Has turizm gayet rahat
ewet o da iyi
Antakyanin gururu
Kamil koç ve pamukkale
iyiler :D
Pamukkale. Tekli koltuklarda 13 numara favorimdir.
otobüs firmamız yok o kadar zengin diiliz :(
espirini yeirm senin :Ddddsd
Boşver otobüsü pegasusa gel :)
:DDDdsdsd
İsmail Turizm, ayakta
süperiş :D
çanakkale truva
uludag
varan
iiymişd oda iyidd
benim otobus firmam yok. soru başlığına yanıt
seni yerim kızz :D
haha:))
anadolu bence harika her acıdan
öyle diyoalr dsdsdsd
bende kamil beyle seyahat ediyorum
o da iiymiş dsdsdsd
Metro suit denedim bir kaç kez iyiydi
iyidi evet bikaç kez :D
kesınlıkle Pamukkale. şu an en ıyı fırma.
bna da öyle giib geldi
Ulusoy kaliteden sasmicaksin
o da işyş dsfsdsd
Kalite olmasına kalite fakat şubeden şubeye değişiyor
Pamukkale 3 numara bagimlisiyimdir
iyimiş dd
Sen hangisi diyosun
nereye gidip nereden geliyosun
ankra İstanbul :) soruya soruyla karılık verdişn. d
ailen İstanbul'da ve sen ankarada mı okuyosun talihsiz kızım benim
En iyisi bence Kamil Koç koltuk olarak 1 veya 4
haklısn ddd
Seç Ben ya da Çayırağası Antep firmaları candır
iyimiş dddsd
Ne de olsa Antepliyiz 😉
Abdulkadirogullari Turizm Sirketi
hahahah. dDDDD dsd semn karikasın yaaaaaa
farketmıyor hepsiyle gıderım
gğzel. çddsfsd
Metro ve ya kamil koç..
Ayyy Yeirm kızzz :DDDd metronu yerim senin :D
Sen benim canımsın ya canım canım :D
En Güzeli Pamukkale Panpa :)
öyle panmapa :D
memleketimde kurulan Pamukkale Turizm tabiki de :D
koltuk olarak orta kapının hemen arkası geniş oluyor :D
teşekkürler cevap için :)
kardeşler turizim klmasdd :D
teşekkürler cevap için :)
Pek otobüs kullanmadım ama seç olmuştur genelde.
:DD süpersin sne ya
Orta koltuklar ulusoy ve pamukkale
teşekkürler cevap için :)
Rica ederim :)
İbnelik Etme Taksi Tut 😋
teşekkürler cevap için :)
Rica ederim 😊
Otobüsmü , ıyyy ne banelll :p :p :p :p :D
de mi :Dd
Denizliliyim Pamukkale favorim
öyle :DDsdsd
bende metro. hiç görmedim sizi :))
hahah denk gelmedi mi :Dsdsd
metro hızlı firma :)
120 ile giderken gördüm :)
@cevaplayan Yalanını yiyim kanka hiç bir otobüs 110 geçemez yazılım gereği kilitli 111 bile yapamaz yokuş aşağı olsun isterse ruhsatına işleniyor 110 km geçemez diye Takografda var üzerinde :) 75 milyar cezası var :)
E. g. o ankart da var sikinti yok
süper ddd
kamil koç... uzun yıllardır.
:DD iiymiş
iyi ben memnunum..
otobüs NEOPLAN OLSUN DA firma önemli değil.
iyimiş dddd
@Sonmermi soruya bak çay demle.
:DD hahah çok aydınlanamk siytiyorsan Aydıan git :DDDD
aaaaa bu espiri benim 1 dk yaa duurr? dur kanka bu espiri benim hadi duur dur yaa 1 dk dur dursana 1 dur benm bu espirim durr @Sonmermi
sendne çaldım zaten @Sametiedi görmüş :D dedi seher çok komik bir espir ivar dedi :D
@Sonmermi @Sametiedi kardeşimdir yaa :DD::D
Vib ile gidiyorum mecburen. Ama Pamukkale favorim
iyimiş d:DDsdsd
Yonca kale bursaya da nilufer
ewt
Kamil koc ¬¬) en son Ankara /istanbul
o da yii dsdsdsd
Pek degil artik otobusleri temsa yaptilar vasat konfor oldu
Otobüs fakir işi binmem sori..
tamam sori :D
Hızlıgitazmolaver turizm :)
teşekkürler cevap için :)