İnsan niye tuvalette sigara içer? Bu nasıl bir beyin?

Lisedeyken okulda içenler oluyordu. Hadi onu anlarım okulda sigara içmek yasaktı. Bahçede de içemezlerdi. Ama evde doğduğumdan beri annem ve babam tuvalette sigara içiyorlar. O kadar sinir oluyorum ki sigarayı yutturasım geliyor. Fiktir git dışarıda iç. Evin bütün odalarında içiyorsun zaten. Tuvalette niye içiyorsun? Üstümdeki kıyafetleri yeni yıkamışım, saçım başım yeni yıkanmış kurumuş, çiçek gibiyim bir sıçmaya giriyorum duman altı oluyorum. Duşa gireceğim diyelim tuvalet sigara kokuyor. Bunun yapılma sebebi ne? Sıçma eylemi zaten keyif verici bir şey. Hayır bir de sıçtıkları bokun üstünde oturuyorlar a... m... k... Alıp burunlarına sokmak lazım o sigaraları.

İnsan niye tuvalette sigara içer? Bu nasıl bir beyin?
Cevapla