Odama girdiğimde odam dağılmıştı yatak örtüsü falan annemlere sorduğumda kimse yapmamış hırsız falanda giremez niye böyle oldu ki?

Korktum biraz

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar korkuluk var pencerede hırsız giremez.
Odama girdiğimde odam dağılmıştı yatak örtüsü falan annemlere sorduğumda kimse yapmamış hırsız falanda giremez niye böyle oldu ki?
Cevapla