Kaç yaşında evlenmek mantıklı (benim açımdan) cevaplarsanız sevinirim?

Öncelikle selam yaşım 18 bunu başta söylemem yararlı olur asla evlilik meraklısı bir kız değilim ömür boyu yalnız yaşayabilirim fakat illaki her kız yanında sadık erkek arkadaş ister ailem aşırı derecede dindar annemden bahsediyorum babamla sınırı aşmayacak şekilde dertleşebiliyorum annemin fevri tavırları var işte açıktan liseyi bitiriyorum tek vasfım evde oturmak babam karşı cinsle yazıştığımı gördüğü an telefonu elimden alıyor saçmalığa gel real sevgilim hiç olmadı sanaldan oldu da ailem gereği buluşamadım biyerim yemedi açıkçası evde bütün yemekleri ben yapıyorum şu sıralar annem hasta olduğu için yardım ediyorum bu güzel birsey tabiki fakat canımı sıkan aşırı sıkılmam yaşıtlarıma bakıyorum birde bana bakıyorum onlardan on kat daha olgunum buna şaşırıyorum ilerde ailem durulursa ayrı eve çıkmak istiyorum pek mümkün gözükmüyor ama neyse hayal falan işte canımın sıkıntısını bir erkekte bulacak kadar aciz degilim tabiki elimde olursa kendimi kurtarmak istiyorum ama bu evde kafayı yicem aşırı sıkıyorlar beni farkında olmadan en azından biriyle tanışıyım seviyim evleniyim taş devrinde kalmadık görücü mü gelicek abi o mu kaldı Allah aşkına nasıl açıklayabilirim bilmiyorum evde otur otur nereye kadar şimdi liseyi bitir üniversiteye git diyenleriniz olcak okumak istemiyorum lise yeter dahi değilim derslerim vasat durum böyle sizce ne yapmalıyım ailem değişmez şimdi saçma şeyler yazmayın durum ciddi ölcm yeto bb.
Kaç yaşında evlenmek mantıklı (benim açımdan) cevaplarsanız sevinirim?
Cevapla