cam, kağıt, plastik ve camları ayrıştırıyoruz; biriktirip kumbaralara ya da toplayan insanlara veriyoruz. Geri dönüşümün önemi büyük siz de ayrıştırıp atın doğamızı koruyalım💕

cam, kağıt, plastik ve camları ayrıştırıyoruz; biriktirip kumbaralara ya da toplayan insanlara veriyoruz. Geri dönüşümün önemi büyük siz de ayrıştırıp atın doğamızı koruyalım💕

Cam hariç kağıt, karton, plastik ve pilleri ayrı tutup geri dönüşüme atıyorum hep. Ama çoğu belediye dönüşüm kutularını düzenli toplamıyor diyorlar, bizim o kadar uğraşımız boşa gidiyor olabilir.
toplayan insanlara verilebilir aslında belediye kutularına cam atıyoruz umarım topluyordur
Büyük kartonları çöp kutusunun kenarına koyuyorum, onları mutlaka alıyor karton toplayıcılar. Ama bu ofislerdeki büyük binalardaki geri dönüşüm kutuları düzenli toplanmıyor diyor birçok insan. Kartonları çöpten yine karton toplayıcılar alır ama plastik cam vs. bunlar ne oluyor bilmiyorum
umarım çöpe gitmiyordur 😭
Cevap
3Cevap
Evet hatta saklıyorum iyice birikince satıyorum
Genelde evet
evet
Eveett
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?