Bu yaptığım ayıp ve yanlış bir şey mi bence herkes bir değil?

Ne insanlar gördüm cahil kendini geliştirmemiş kitap açıp okumamış illa üniversite okumak demiyorum bi konu da kendini geliştirmekte okumaktır gözümde ama boş gezen keko şarkılarla storyler atan saygısız seviyesiz insanlar ile bunun tam tersi insanları bir görmüyorum asla maddi açıdan bahsetmiyorum gelişmek isteyen yokluk içinde bile okur eder ki bi insan fakir diye kalitesiz seviyesiz olmaz bu tamamen seçimdir olay asla para değil yanlış anlamayın ama ben bu tarz insanları küçük görüyorum
Bu yaptığım ayıp ve yanlış bir şey mi bence herkes bir değil?
Cevapla