Bu yapılan ayıp değil mi yoksa ben mi hassasım?

Cuma günü teyzemin oğlu vefat etti intihar etti. 15 yasındaydı. Cumartesi cenazesi oldu hepimiz perişan olduk. Pazar günü de amcamın oğlunun düğünü vardı. halam cumartesi cenazeye geldi. (Yani gelininin kız kardesinin oglu vefat etmis oluyo) pazar da düğğne gitti tabi mecburen sonucta oda yeğeni diğer taraftan. Biz tqbiki gitmedik gidicem durumda değiliz. Gitmesi bişey değil tamam ama dün fotoğraf paylasmıs. Yeğenimin düğünü mutluluklar falan diye. Acımıza saygı duymuyor. Sonucta diğer yeğeninin kuzeni vefat etmis fotoğraf paylasman şart mı? Biz perisan haldeyiz o Instagram foto derdinde. Haksız miyim sizce? Yoksa ben mi fazla hassasım şu an
Bu yapılan ayıp değil mi yoksa ben mi hassasım?
Cevapla