Tesetturlu kadınların (karma ortamda) şarkı söyleyip, dans etmelerini nasil karşılıyosunuz?

Bir kesim kadın her istediğini yapar modunda,

Diger kesim o esarbi kafasına taktiysa ona uyacak vaziyette yaşamalı modunda...

Sanirim ben 2. kisimdayim, o kadar özgürlükçü isek toplum içinde her şeyi yapabileceksek o basortuyu niye taktik 🤔🤔🤔biraz mantık hatası geliyor.

Siz ne düşünüyorsunuz?

Tesetturlu kadınların (karma ortamda) şarkı söyleyip, dans etmelerini nasil karşılıyosunuz?
Cevapla