Telefonlarıma dönmeyen arkadaşlarımı hayatımdan çıkartmaya karar verdim. Sizce bu yanlış bir karar mı?

Gerek arkadaşlarım gerek akrabalarım olsun, insanları darlayan birisi değilim.
Vefasız veya insanları rahatsız eden biri değilim.
Ama mesajlarıma dönmeyenler var ve defalarca kez, ararım sonra arıcaz diye dönmüyorlar.
Bu birilerini silmek için yeterli bir sebep mi

Telefonlarıma dönmeyen arkadaşlarımı hayatımdan çıkartmaya karar verdim. Sizce bu yanlış bir karar mı?
Cevapla