En yakın arkadaşım bugün dünya evine girdi. Benimse ne işim var ne kariyerim ne de hayatımda biri. Ben umutsuz vaka mıyım?

21 yaşındayım sınava bir kere girdikten sonra kazanamamanın vermiş olduğu kızgınlıkla bir daha sansımı denemedim.
İşe girip çalışmıyorum abim ve babam izin vermiyor. Ayda bir 3-5 kuruş para veriyor o da bana yetmiyor.
Evden çıkıp arkadaşıma gidiyordum o da bugün evlendi Antalyaya gitti. Yapayalnız kaldım. Kendimi vasıfsız işe yaramaz çok boş hissediyorum.
Bugün o kadar ağladım ki anlatamam.
Hayatım boş gençliğim gitti her şey bitti her şeye zaten geç kaldım bundan sonra bana ne olacak
Güncellemeler
+1 yıl
Evet ama bana geç gibi geliyor çok büyüdüm şimdi ilk seneden gitseydim 4 yıllık bir bölüm bitirmiştim işe girmiştim bile.
Güncellemeler
+1 yıl
En yakın arkadaşım bugün dünya evine girdi. Benimse ne işim var ne kariyerim ne de hayatımda biri. Ben umutsuz vaka mıyım?
Cevapla