Apolitik insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sanki Norveç'te yaşıyoruz..

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar apolitizmi takım tutmamakla falan mı karıştırıyorsunuz siz?

Aynı ülkede yaşamıyor muyuz?
Apolitik insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla