Aynı ülkede yaşamıyor muyuz?
Apolitik insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Aynı ülkede yaşamıyor muyuz?
Sanki Norveç'te yaşıyoruz..
''kayıtsızlardan nefret ediyorum. frederich hebbel’in dediği gibi ‘yaşamak taraf tutmaktır’ bana kalırsa. bir insan, şehrin (gramsci'nin metinde daha geniş anlamda kullanımıyla 'toplum'un, yani citta'nın) dışında ve sadece insan olarak var olamaz. gerçekten yaşamak yurttaş olmaktır, taraflı olmaktır. kayıtsızlık irade yitimidir, asalaklıktır, korkaklıktır. kayıtsız olmak yaşamamaktır. kayıtsızlardan bu yüzden nefret ediyorum.''
ingilizce metin için: https://overland.org.au/…03/i-hate-the-indifferent/
mevcut hukumetin politikasiydi bu zaten bilgiye uzak bir toplum basardilarda :)
rewerans fm
Cevap
5Cevap
Saçma sapan bir siyaset varken siyasi düşüncenin olmaması en iyisi. Neden herkes kuduruyor anlamıyorum
Haksızlar diyemem mesela ikinci tura Kiliçdaroğlu ve Erdoğan kalırsa ben de gitmeyeceğim sandığa
Bardağa verirdim ben de zaten o durumda
Tuttuğum ve savunduğum bir taraf var ama aşırı taraftar değilim ve yılmış vaziyetteyim konuşarak hiçbir sorun çözülmediği için bu ülkede konuşmamayo tercih ediyorum.
her şeye saygı duyuluyor ama buna laf ediliyo :d politikadan anlamıyorum neden oy vereyim? hukuktan politikadan anlayanlar oy vermeli
Chp beyinsiz, akp hırsız ve faşist, mhp ırkçı, hdp terörist. Nasıl apolitik olmayayım ben şimdi
Apolitiklik neden bir kusur olsun ki. Cani ister siyasi tavir takinir cani ister takinmaz kimsede buna karisamaz.
Kafaları basmıyordur. Öylesine yaşayıp gidiyorlar
evet.
Akıllılar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?