Güncellemeler
+1 yıl
Ozaman yakıyor muyuz bi çilekli cugara🚬
Oluyor tabiki de ama hemen o moddan cikiyorum
Kimse için üzülmeye değmez bunu anlamış olduk
Cevap
9Cevap
Evet sürekli üzgününm
Üzgün olacak kadar ne yaşıyonuz la hayat dediğin 3 gün 4. Günü yaşıyorsan koy gotüne tırımmm tırımmmmmm
https://media. tenor. com/liUJCQtkw3UAAAAM/turk-you-still-sleep-when-the-day-starts. gif
Hayır iyiyim de kafa dengi deli dolu bir partner lazım yalnız hissediyorum sıkılıyorumm
üzgün olduğumdan buradayım
Giden günlerim oldu
Ağlamaklı, zırlamaklı da oluyor olmaz mı
burada melankolik takılmayanı dövüyorlar :d
Herkesin olur
Pek değil
Her günüm
Bazen senin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?