Bende çok seviyorum biriktirmeyi ama bendaha çok saymayı seviyorum çok hoşuma gidiyor birde metak ediyorum kaç para olmuş vss diye gece hem kahvemi içtim hem para saydım 🤣🤣
Ya ben biriktirmek ten ziyade saymayı çok seviyorum hoşuma gidiyor birde merak ediyorum kaç para olmuş filan diye 😂 gece hem kahvemi içtim hem para saydım 🤣 zenginlik böyle bir şey işte 😂😂
Yok o akrabam sıcak bir günde ilişkiye giriyor kadın geliyor sanmış meğer adam gidiyormuş 😂 dağ gibi adam hikkk diye gitmiş 😂 rahmetli karı kıza efor sarf etmeyi severdi 😂
Ben zaten biriktirmek ten ziyade saymayı seviyorum hoşuma gidiyor 😂 merak ediyorum kaç para olmuş filan diye dün gece hem kahvemi içtim hem parayi saydım 🤣 zenginlik böyle bir şey işte 😂😂
Maalesef öyle be pozitif kadın 🥺 gecen ay 2.5 milyon liralık makıne satışı yaptım ‘ makıneyi 2.5 milyona iteledim gidip kelle paça içeyim ‘ dedim 😂 Adana her türlü gömülür pozitif kadın et olsun 😂
Hadi bakalım çılgın şeyyy seni 🤣 kelle paçayıda gömdüm desene. Afiyet olsun şifa niyetine olsun inşallah arada olur öyle şeyler 🙏 ben en son kelle paça yediğimde fiyatı 60 TL idi şimdi ne kadar dır fiyatı bilmiyorum
Bizim burada Güngören de oturuyorum ben burada kebabcilar var orada kelle paça yapan biryer bayağı meşhur çok tutuluyor catalcadan , mecidiye koydem adamın müşterileri geliyor ve nezaman gitsen tıka basa doludur biz kere erkek kardeşim ve yegenlerimle gittik sabahın 5 inde oturacak yer yok boşalana kadar oralarda turladık artık 😂 sonra çok şükür bir masa boşaldı ama adam içine eti de gerçekten bol koyuyor
Birde şey de bana öyle şekil şukul yapma senin belini incitirim dee 😂 ben senin bildiğin adamlara benzemem dee😂 sen beni oduncuda gördünde odun mu sandın dee 😂 çocuğun gözünü korkut biraz 😂😂
😂😂 muhasebeciyim ben para saymak bizim işimiz normal degilmi ben zaten biriktirmeyi değil saymayı seviyorum hoşuma gidiyor birde merak ediyorum kaç para olmuş filan diye gece hem kahvemi içtim hem para saydım 🤣 zenginlik böyle bir şey işte 😂😂
Kesinlikle en doğrusunu yaparsın çünkü muhasebeciyum ben. Ve tutumlu olmayı severim birde abuk subuk şeylere para harcamam çünkü para kolay kazanılmıyor kaç kişinin kahrını çekiyorsun oyuzden paramın kıymetimi bilirim ✋
🤣🤣 kemal dunal ve zeki slasyanin filmindeki gibi oluruz 🤣🤣 3999, 39991 33992 😂 kekligimi vurdular kanadını kırdılar daha ben küçücüktüm yarimden ayırdılar gel gel yanıma keklik 🤣😂😂 nerde kalmıştım 😂
😂😂😂 aynen ordada öyle oldu zaten altınları sayamadilar 😂 ama sonra şarkı söylüyorlar obenim çok hoşuma gidiyor eski bir türküdür o ama çok güzel söylüyorlar