Sizce çok mu baskiciyim yoksa yerinde mi davranış sergiliyorum?

Kız kardeşim 14 yaşında. Telefonunu düzenli kontrol ediyorum, sosyal medya hesapları benim gozetimim altında. Arkadaşlarının numaralarının hepsi bende var yani arkadaşlarımla bulusmaya gidiyorum falan dediğinde bütün arkadaşlarına ulasabiliyorum. Telefonunda konum takip uygulaması var, nereye gittiğini nerede kaç saat durduğunu görüyorum. Geçen gün kavga ettik bu sebepten, bıktım senin saçma kurallarindan baskılarından diyip ağladı bana. Ama benim kötü bir amacım yok, ülkenin hali ortada, sadece onu korumak istiyorum. Nasıl bir orta yol bulabilirim? Kız kardeşime ben bakıyorum, annem ve babam ile görüşmüyoruz cevaplarınızı ona göre yazarsanız sevinirim. Yorumlarınız değerli benim için.
Sizce çok mu baskiciyim yoksa yerinde mi davranış sergiliyorum?
Cevapla