• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Bence çok abartmıyor musunuz suriyelileri? (Sayfa 2)

ecemsahin
ecemsahin Takip Et
Xper 2 Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
01
Yapay Zekaya Sor
Bence çok abartmıyor musunuz suriyelileri?
Cevapla
Turist Soruları Arama Soruları Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

39

Cevap

95

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • mojita
    mojita Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    abartan halk değil devlet. önce içine girip ülkeyi karıştıran sonrada ülkene sokup onları mahrum eden devlete bu sitem. oturup biraz düşün, bunu neden yapma gereği duydu?

    0
    4 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Söylemek istediğini anliyrm lakin tamam bir kacina igrenerk bakiyrsunuz ama o bakislari haketmeyene yapmayin bunu

      Yorumla
    • mojita
      mojita
      +1 yıl

      Şunu da düşün, bizim kültürümüz Ruslara daha uyumlu onlara karşı. Mesela biz kıskacızauSuriyelilerde bu yok. Buraya kaçanlar hangi kesim bilmiyoruz fakat insan işte kibirli.

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      ya bunlar onlar için edilecek 2-3 kelimelik duaya engel mi? benim için değil.

      kıskanç konusuna gelince ne gibi kıskançlık bu? zaten Müslümanlıkta Kıskançlık Günahtır. mal mülk vs. gibi senin bahsettiğin kıskançlık eger eşlerini kıskanmak gibi bir durum ise kıskançlık var. ben gördüm yani bu profilmdeki masumun ailesinde ben gördüm :) ama abartılcak kadr değildir belki. hepiniz düşüncelerinizde haklısınız ben sizlere asla haksızsınız diyemem ama dediğim gibi bunalr edilecek dualara engel olmasın.

      Yorumla
    • mojita
      mojita
      +1 yıl

      Aslında benim tepkim kişisel değil toplumsal. Ben ırkçı değilim sırf o yüzden kendi ırkıma sahip çıkmam. Olayda siyasi oyunlar var BOP projesi gibi. Bu yüzden insanlar kabul etmek istemiyor.

      Yorumla
  • esmerbihatunn
    esmerbihatunn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Türk varandaşı istediği özel okulda okuyamasın elin suriyelisi gelsin paşa paşa okusun. İstemiyorum kardeşim. Gelmesinler. Cumhurbaşkanı, başbakan ve yalakalarnı alıp gitsinler.

    3
    3 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      1. So akpli degilim.

      2. Si bu durum senin basina geldiginde sigindigin ulkede bu imkanlar sana verilmis olsaydi eger sende hayir demezdin.

      Yorumla
    • esmerbihatunn
      esmerbihatunn
      +1 yıl

      Sana akpli demedim. Benm ülkeme bişey olmasın bende kimseye sığınmayım. Bana imkan vermesinler kardeşim. Biz önce sokakta aç yatan çocuklarımızı doyuralım. Elin suriyelisinden banane.

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Boyle dusunmek yanlış işte elindem geldikce hepsine Yetişmeye çalışmalisn muslumanlk budur

      Yorumla
  • dumencihaydar
    dumencihaydar Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Suriyelilerin sığınmasından şikayetçi değilim asıl görmemiz gereken bizim ülke insanının fırsatçılığı şerefsizliğidir. Kiralar aldı başını gidiyor... Sonra suriyeliler suçlu.. İnsanlığı bile tecavüz edercesine yapıyoruz...

    0
    3 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Bu konuda haklısın

      Yorumla
    • dumencihaydar
      dumencihaydar
      +1 yıl

      Ama kalkıp suriyelileri suçlamıyorum diğer kafatasçılar gibi...

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Allah razi olsun

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Öncelikle Turistler tonla para veriyor para.
    O suriyeliler sadece türkiyeyi sömürüyor. Fakir ler diye devlet para verecek onlara. İş verecek.
    Ayrica musluman diye neden ülkemize gelmek zorundalarki!! Sanki muslumanlarin hepsi pırlanta!

    2
    2 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      para diyişinden belli zaten dininin imanının para olduğu.

      bak canım EFENDİMİZ müslüman bunu biliyorsun ;) ve hz. Muhammed ümmetine şefaatte bulunacak söyle bir düşün neden müslümanlar diye efendimizin sefaatini alacaklar? var mı böyle mantık ya !!! ne kadar kötüde oluns MÜSLÜMAN MÜSLÜMANDIR !

      Eğer sen dönüp ALLAH yar yardımcıları olsun ülkeleri büyük beladankurtulsun diyemiyorsan ben senn müslümanlığından şüphe diyorum iyi günler.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bir ülkede para yoksa o ülke bitmistir. Bknz arabistan, mısır, filistin... Aa ne tesaduf hepside müslüman. Yahu sen bak şu ise

      Canım benim güzelim ay yüzlüm. Sen 10 ögrencisine tecavuz eden imam 'in haberini izledin mi? ya da dur. 56 cocugu olan el kaidenin baskaninin babasi muhammed bin ladin i biliyor musun? Adamin 9 karisi var 9 . ama duur musluman olsun yiaaaa hi hi olsun olsun.

      Yorumla
  • LadyMillioNn
    LadyMillioNn Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Kendileri abarttırıyolar ne demek erkek çocuğuna tecavüz etmek başla birisinin kafasını kesmek onlar Müslümanlık görevini insan öldürerek mi yapıyo biz onlara haddiden çok göz yumduk daha fazla taviz verirse ülkemiz Türkiye diye bir ülke kalmaz

    3
    0 Yorumla
  • ozkan_yusuff
    ozkan_yusuff Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    g*t korkusundan ülkesini bırakıp kaçtıgı yetmiyormuş gibi bu ülkeyi begenmeyim pkk yandaslariyla is birligi yapip kobane ayagina esnafi taslayan yavsaklari gelip burada bana savunma

    2
    5 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Hepsi bir degil ozkan. Ben savunmam gerekenleri savunuyorum. Hepsi bir degil. Ornek benim arkadasim. Kendi halindedir verilen bahsisi kabul etmez bana kazandigim yeter der ve hep sukreder. Hepsi bir degil nasil5 parmagin besi bir degilse nasil biz turklerdede varsa onlardada var sen bana hepsi duzgun olan bir ulke goster hirsizligi yalani namussuzlugu olmayan?

      Yorumla
    • ozkan_yusuff
      ozkan_yusuff
      +1 yıl

      Vardır yoktur bilemem ben fırında çalışıyorum aksamları kalan pogaca simit vs herseyide çocuklara dagitiyorum ama zeytinburnunda gordugum kadariyla butun suriyelilerin durumu yorumdaki gibi kucuk cocuklar tabi masum ama abileri ablalari oyle degil

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Bunu bilemezsiniz icine giemedikce elbet yanlis olani vardir ama 4 sorunun 3 u yanlis diye 1 de yanlis olacak değil. Bu bizlerin dualarini esirgememiz anlamina gelmez biliyorsun bunlari benim uzun uzun anlatmama gerek yok

      Yorumla
    • ozkan_yusuff
      ozkan_yusuff
      +1 yıl

      Peki ben dua ettim sen dua ettin duamiz kabul oldu suriye beladan kurtuldu diyelim. o zaman suriyeliler ulkelerine dönünce sen onları samimi bulucakmisin

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Ne konuda samjmo bulacak miyim

      Yorumla
  • Roney
    Roney Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Alın evinize besleyin samimiyetsizler lafla olmuyor bu işler.

    1
    1 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      aa kiracımız suriyeli zaten :)) bu samimiyetsizlikmi oluyor? beslemek ya da beslememek değil söz konusu BİR DUA'YI ESİRGEYECEK KADAR MÜSLÜMAN OLUŞUNUZ. böyle sözler söyleyecek kadar müslüman oluşnuz söz konusu. eger bu ülkede ALLAH YAR VE YARDIMCILARI OLSUN diyecek insanlar çoğalmak yerine azaldıysa size yazıkalr olsun :) 3 yanlış 1 doğruyu insada götürmez götürmez ;) bunu bir aklınıza sokun 3 ü yanlış kesin bu 4. süde onalr gibidir demek değil. o zaman benim ÜLKEMDE TECAVÜZ EDERNİ HIRSIZ OLAN KATİL KAÇAKCI DOLANDIRICI OLANI AVR BENİM GÖZÜMDE SİZDE Mİ ÖYLE OLACAKSINIZ? OLDU O ZAMAN DÜŞTÜN KALDIRIRKEN TACİZ EDERİ DİYİP ÇEKİP Mİ GİTMELİYİM. düşünce mantığına hayran kaldım doğrusu iyi günler

      Yorumla
  • heartvalo93
    heartvalo93 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 42%
    +1 yıl

    hepsinin gebermesini ya da defolup gitmesini istiyorum. çocuklarına da zerre acımıyorum.

    2
    0 Yorumla
  • oLdness07
    oLdness07 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    Suç suriyelilerin degil başimizdaki gavatların! Biraz olsun üzlüyorsanız bu duruma tepkinizi sandıkta verin!

    0
    3 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      tepkiyi sandıkta veriyoruz da ne oluyor :) çalıyor şerefsız.

      Yorumla
    • oLdness07
      oLdness07
      +1 yıl

      %50 si bizim gibi düşünmüyor malesef

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      bence fazlası.

      Yorumla
  • abbas283
    abbas283 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 52
    +1 yıl

    Türkiye'nin ekonomisi sallanmaya başladı onlar yüzünden. Her şey beleş. Türkiye'ye ağır yük oldular. Bütçeyi sarstılar. İyiliğe geçse bari.

    0
    3 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Hersey paraya mi bakiyor

      Yorumla
    • abbas283
      abbas283
      +1 yıl

      Besle kargayı oysun gözünü. Güvenebiliyor musun onlara. Adamlar kendilerine kucak açan askerleri, polisleri taşlıyor. Ülkemizin ekonomisi onlar yüzünden çökecek. Cumhurbaşkanı açıkladı maliyetlerini. Geri ne zaman dönecekleri de bilinmiyor. Belki de yıllarca burada beleş hayat sürecekler. Masrafı kim karşılayacak, Esed mi? Mahvolduk biz.

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Profil ftomdan bello deglmi guvendigim? Yanımda ki o masum bir suriyli ve o ufack yasina rağmen ulkedeki dislamalr yuznden dedesni aryo istemyrm burada kalmk nolur beni gel al diye agliyr bu eger vicdaninizi rahetbedeceksen devam edin elbet ama suryye girs ve cikislar engellendi ortada kalmlari sizce dogrmu

      Yorumla
  • uzman00
    uzman00 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Yolda ölen suriyeli görsem bir damla su vermem savaştan kaçan nasıl müslüman olabilir kadın ve çocuklar hariç

    1
    3 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      1 damla su konusunda yalnış düşünüyorsun. tek taraflı yapılan savaştan bahsediyoruz burada. katliam. kimin alnında ölüm yaşam yazıldıysa o insan onu yaşar. Efendimiz (sav) de düşmanların ellerinden kaçıp mağaraya saklanmadımı? buda öyle düşmanlarından kaçıp buraya sığındılar böyle düşüneceksin. çünkü savasak kadar güçleri yoktu herseyleri elinden alındı

      Yorumla
    • uzman00
      uzman00
      +1 yıl

      Benim çevremde işleri yok görürsem kötü olur al evine bak bir kaçına burada yazmayla olmuyo

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      burada yazma amacım dışlanmamaları evle alakası yok vicdanla alakalı bir durum.

      Yorumla
  • Hummelsx
    Hummelsx Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Irk ayrimi vs yapmiyorum, huzur bozuyorlar. Barinmalarina ragmen ulkemizi beğenmiyorlar. Ha doğru ben abartmiyorum suriyelileri, mikroplari abartacak kadar değil.

    1
    1 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Ama bazilari öyle değil

      Yorumla
  • AtAdam4
    AtAdam4 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Cevapları aci içnde okudum inşallah bir gun türkiyede savaş cikarda onlarda avrupaya göç etsinler dışlanmanin fakirligin sokakta kalmanin ne oldugunu görsünler.

    0
    5 Yorumla
    • vlkngdr
      vlkngdr
      +1 yıl

      Senin bu sacma sapan istegin yuzunden bir de insallah diyerek savas cikmasini istmen yuzunden sana diyecek bisey bulamiyorum kardes profil resmindeki haline devam et 'yat' sen..

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Hayir insAllah dems. Elbet onlarda anlayavak yalniz masum olanlarida etkiler bu beddua umarim Allah farkli bir yol ile gosterir

      Yorumla
    • AtAdam4
      AtAdam4
      +1 yıl

      Ben oldum olası savaş karsitiyim. Bu cevabi yazdığımda sadece düşünmenizi istiyorum. Türkiyede savaş çıksa nabardiniz cogunumuz sokaklarda kalirdik evimiz bombalandi harap oldu diye. Kendinizi onlarin yerine koyun öyle yazin. Kim ister böyle yaşamayı

      Yorumla
    • okaank
      okaank
      +1 yıl

      köpeklerin duası kabul olsaydı bla bla bla

      Yorumla
    • AtAdam4
      AtAdam4
      +1 yıl

      Şu an sana kemik yagardi @okaank

      Yorumla
  • şeytanüçgeni
    şeytanüçgeni Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    Suriyeli neden iran kabul etmiyor. Hemen aşağısındaki Suudi Arabistan neden kabul etmiyor hem Türkiye den daha zengin bir ülke. Onlar Müslüman değil mi. ? Onlar akıllı

    1
    3 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Birincisi akp oy icin qldi ulkeye yalniz disarda kalmalarina goz yummak zaten vicdansizca bir davranış olurdu buna emin ol. Baska bir ulke yapmadi diye biz yapmayacak degiliz

      Yorumla
    • şeytanüçgeni
      şeytanüçgeni
      +1 yıl

      Dünya üzerinde tek Müslüman ülke biz miyiz vicdan tek biz de mi var? Suudi Arabistan niye almıyor. İslamın doğduğu yer

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Demek vicdaniyla hareket eden tek bu ulke varmis diyecemde tayyipte vicdan ne gezer gezseydi eger buncda insanin igrenrk bakmasna sebep olmaz bir yer insa eder orda barindirirdi.

      Yorumla
  • Vanellope
    Vanellope Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    suriyeli arkadaslar o kadar ozgur giyiniyor hareket ediyorki sokaklar da. Eee sormazlar mi arkadas bu kadar rahattin ozgurdun de neden baskaldirdin savas cikardin. Ulkende. Bak kizdim gene ;)

    0
    2 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Ülkesinde bas kaldieip savasmi cikardi? :)) suriye petrol yonunden zengin bir devlet ve bunu ele gecirmeye çalışıyorlar ayritten suriyenin 4te 3.50 si isid 50 si ise oteki devlet oldu yani su anlama geliyor yasayacaklari topraklar ellerinden aliniyor kim ister varligini birakip sefil hayat cekip baskalarinin nefret dolu bakışları içerisinde yasamayi?

      Yorumla
    • tabitabikesin
      tabitabikesin
      +1 yıl

      İyki savas ciktida bura geldik diyorlardir bide burayi begenmiyorlar !!!

      Yorumla
  • Romeooooo
    Romeooooo Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Uzun uzun yazmaya gerek yok.

    Canı cehenneme hepsinin

    25
    8 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Kurunun yaninda yasta yansin banane diyorsun yani? Gercekten yalnis düşünce

      Yorumla
    • mösyömarul
      mösyömarul
      +1 yıl

      Karakterini... senin

      Yorumla
    • Romeooooo
      Romeooooo
      +1 yıl

      @mösyömarul ben bizzat zatialinizi...

      Yorumla
    • Leo007
      Leo007
      +1 yıl

      Bende adam sandim la seni.. Her ne kadar kotu biri olsamda Allah bana empati kurabilme yeteneği bahsetmiş ki Bazen kime acıyip acimayacgimi daha iyi bileyim diye..

      Yorumla
    • astargan
      astargan
      +1 yıl

      Senin empati yeteneğine tüküreyim

      Yorumla
    • AhmetŞakar
      AhmetŞakar
      +1 yıl

      sesli sövdüm.

      Yorumla
    • freerogue0
      freerogue0
      +1 yıl

      Irkçı

      Yorumla
    • Romeooooo
      Romeooooo
      +1 yıl

      @Rıdvan3535 sus len tahliye borusu

      Yorumla
  • pembekereste
    pembekereste Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bide demiyolar mı bizim ülkemizde savaş çıksa bizi kimse kabul etmez diye ya bizi onlardan farklı kıllan özelliğimizdir bu onlar naparsa bizde onumu yapcaz

    0
    1 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Hay Allah razi olsun ya tam olarak anlatmaya calistigim bu iste

      Yorumla
  • TabbUuU
    TabbUuU Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl

    ben suriyeye gitme taraftarıyım orada daha az suriyeli var

    2
    3 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Bencede git hic degilse kimin ne yasadigini ogrenir birdahaki yorumunu vicdaninla yazarsin beyninle degil

      Yorumla
    • TabbUuU
      TabbUuU
      +1 yıl

      kaçtane suriyeli doyurdun

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Kac tane suriyeliye insan gözüyle baktin?

      Yorumla
  • JrFuu
    JrFuu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    O suriyeliler yarin bir gun ayaklanip kafa kesmeye baslayinca ulkeye saldirinca bu gonderinin altina guzel bir yorum yazarim sana.

    2
    4 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Olur beklerim ama hepsi yaptiginda yap o yorumu bir doğru kalmadiginda. Ama eger bir dogru olursa o zaman bende sana 5 parmagin 5 ininde bir olmadigini ogreticem. Iyi geceler

      Yorumla
    • JrFuu
      JrFuu
      +1 yıl

      Bana gelmissin gozunun onunde memleketimde sahilde hirsizlik yapan adami her turlu pislik yapip etrafi rahatsiz eden adami savunuyorsun tovbe est.

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Ben onu mu savundum :))

      Ben lina - muhammed abi - gaze- ahmed - muhammed gibi insanlari savunuryorum :))) şu an gazel olan ftografmdaki ;) savunmam gerekeni savunuyorm brn size boyle kactnsyle karsilastinz ama hepsi bir degildir demeye getiriyrm

      Yorumla
    • JrFuu
      JrFuu
      +1 yıl

      bende hepsini suclamıyorum ama cogunun bir hareketlerini gorsen tabiki aralarında yardım ettiğimiz insanlar var ama benim kastettiklerimi gormeni isterdim

      Yorumla
  • Emre963435
    Emre963435 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    önemli olan müslüman hristiyan olması değil. önemli olan insan olması. insan olsun başımızın üstünde yeri var. hayvan gibi davranmasınlar ortalıkta s**ktiler istanbulu mk.

    0
    4 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      ben yok demiyorum tamam var haklısınız çoğu konuda sizlere hak veriyorum ama birazda öteki masumları görseniz yanlış olanlar gözlerinzde büyüdü ve büyütmekte haklısınızdır illaki ama doğruyada yanlış muamelesi yapıyorsunuz

      Yorumla
    • Emre963435
      Emre963435
      +1 yıl

      ben yapmıyorum. benim bahsettiğim insanlıktan yoksun olan suriyeliler tabi ki evini barkını bırakıp burada zor şartlarda hayata tutunmaya çalışan suriyelilerde var onlara sonsuz saygı duyuyorum fakat neden istanbula geliyorsunuz? neyse bişey daha ilgimi çekti elin gavuru filan demişsin anlamadım nasıl bir faşistsin?

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      onu istyrek yazmadım aslında ayriyetten bunun için müslüman olmayan insanlardan özür diliyorum fasist faln değil uykuluydum bir konu oldu sinirlendm ve yazdım.. yoksa müslüman olmayanı dışlayacak acizlikte değilim şükür.

      Yorumla
    • Emre963435
      Emre963435
      +1 yıl

      aferin

      Yorumla
  • youngyoung
    youngyoung Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Orada durup savasmıyorlar hadi geldin burada adam akllı dur bari ama yok sürekli etraftakilere taciz ediyorlar hatta tecavüze kadar varıyor bu is müslümanlıkta böyle olmuyor

    0
    1 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      tamam ben size bu konuda hak vermiyor değilim sonuna kadar haklısınız ama gördükleriniz yanlış diye sonraki gördüğünüz doğruyada yanlış diyip sırt dönemelisiniz dua edin ben sizden bunu istiyorum hadi kötüye kötüsünüzdür bu konuda ama dua konusunda yüreğiniz yufkadır diye umuyrm.

      Yorumla
  • Toerce
    Toerce Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Soyumuza sopumuza karisacaklar zaten bölunüyoruz daha da beter oldu uyan uyan !

    3
    0 Yorumla
  • Bilinmeyenşahıs
    Bilinmeyenşahıs Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Iyi olanlara lafım yok ama çoğu pisliğin teki çıkıp gitsinler ya.

    2
    7 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      bence dua etsek ülkeleri için? hem onlar diledikleri yaşantılarına dönerler hemde kötü olanlarla karsılasanlar

      Yorumla
    • Bilinmeyenşahıs
      Bilinmeyenşahıs
      +1 yıl

      Eğer biz aynı duruma düşseydik bırak ülkelerine almayı bize bir kuru ekmek bile vermezlerdi. Bu kadar iyimser olmayın ya.

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      neden onlar öyle diye bizdemi aynı olalım. asla böyle düşünmemelisn bu düşünce müslümanlıkta yanlıştır.

      Yorumla
    • Bilinmeyenşahıs
      Bilinmeyenşahıs
      +1 yıl

      Müslümanlıkta yanlış.
      Fakat ülkemize gelip bizim anamıza bacımıza kardeşimize babamıza göz diken sözde insan kılıklı şarlatanlara insanlık yapılmaz!

      Yorumla
    • Bilinmeyenşahıs
      Bilinmeyenşahıs
      +1 yıl

      Bu süriyeli kadınlar yüzünden kaç yuva yıkıldı haberin var mı? Doğu da kadınlar artık bununla tehdit edilir oldu!
      Erkeğin işine gelmediği zaman karısına diyor ki, istediğimi yapmazsan sen bilirsin nasıl olsa süriyeli çok.
      Evet ya Haklısın savaştan kaçıp burada süs ve koca derdine düşen Müslüman kardeşlerimize hem iş hem aş Hemde eşlerimizden takdim etmeliyiz sonuçta bu bizim Müslümanlık görevimiz. Ya bırak şu mübarek günlerde günaha sokmayın insanı.

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      ben size zararı dokunana insanlık yapın demiyorum ki gercekten iyi olanlarda var onlara yapın.

      Yorumla
    • Bilinmeyenşahıs
      Bilinmeyenşahıs
      +1 yıl

      O zaman genelleme. İyi olanlar de.

      Yorumla
  • sanalkorsan
    sanalkorsan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    O elin gavuru dediğin hırsızlık yapmıyor çocuklarımıza tecavüz etmiyor insanlarımızı, polisimizi dövmüyor ya da öldürmüyor

    0
    2 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      gavur kelimesi uyksuzdm ayriyetten sinirlydm ve insanlara bir durumu olmuyrmu? lütfen beni marmarisin denizinde boğuyrdu hiç unutmam yine gidip nefrete sığınıp sen ne yapıyorsun demedm gidip saç baş girebilirdim ama yapmadım ama yaptı. şunu demek istşyorum doğru bildiklerindede yanlış vardır yanlış bildiklerindede

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      doğru vardır bunu unutmamalısn

      Yorumla
  • Wackers
    Wackers Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Hayır abartmıyoruz çoğu gereksiz. Bizim hakkımızda söylediklerinden sonra istemiyoruz iti kopeği anladın?

    0
    7 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      yalnız hepsi söylemiyor birkaçı var sükürler yagdırıyor.

      Yorumla
    • Wackers
      Wackers
      +1 yıl

      Tamam onlar kalsın o zaman diğerleri şutlansın ülkelerine ^^

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      dua etsen mesela böyle demek yerine ALLAH yar ve yardımcıları olsun desen daha iyi olmaz mı?

      Yorumla
    • Wackers
      Wackers
      +1 yıl

      Sen fazla iyimsersin bu konuda sen dua et bakalım :)

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Ben ediyorum zaten ayriyettende farklı düşünenlerin islahinide unutmuyorum :)) yani kötüyede iyilik yapıyorum ALLAH tan islah etmesini isterken :)

      Yorumla
    • Wackers
      Wackers
      +1 yıl

      İşe yarar umarım :)

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      AMİN

      Yorumla
  • AtınıBecerenKovboy
    AtınıBecerenKovboy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Onları bilmediği diyarlara getirip hayatını kurtardık bahanesiyle hayatını zindan edenlere , kaderine terkedenlere lanet olsun.

    0
    1 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Akp beter olsun

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Suriyelilerin yanı sıra kaç terörist girdi kim iyi kim kötü nerden bileceksin?

    2
    2 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Bilemezsin belki ama ben biliyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Nerden biliyorsun alınlarında mı yazıyor.

      Yorumla
  • 34efsane
    34efsane Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Elin gavuru gelip bedava mı yaşıyor.. Bir savaş olsa bizde hangi ülke kabul eder Türkleri. Cahil şey seni

    1
    8 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Para derdiniz demeye getiedim zatwn bende olayi ;) yazidada belirttim parasini yiyorsunz diye bedava yasiyrlar demedm tekre oku bence cahl olan sensin

      Yorumla
    • 34efsane
      34efsane
      +1 yıl

      Senin işsizlik gibi bir sorunun veya Suriyelilerin sana sarkıntılık etmesi gibi bir durum yaşamamışsın belli

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Evet yasamadim suam profilimde yanimdski o küçük kiz surileyi ben onun ailesinden her gittigimde hizmet sadakat goruyorum sevgi goruyorum iclerindeki o huzunu hissedebiliyorum iclerine girmeden bilemezsiniz bende basta sevmezdim inanin ama bu aileyle olan bagimda farkettim cogu seyi ben onlara turkce ogretyrm onlar bana kur an'i ve bilmediklerimi ben iyilk goruryrm kotlk gormmedm nasıl dislayabilirim

      Yorumla
    • 34efsane
      34efsane
      +1 yıl

      Bu dışlamak zaten genel birşey.. Bende istemem o halde olmalarını.. Hiç kimse istemezdi.. Ama sen dilencilik yapan bir zenci gördün mü? Git bak adamlar parfüm saat satıyor. Yine de çalışıyor sabahta akşama kadar.. Suriyeliler öyle mi? Çoğu dilencilik yapıyor.. Gidin çalışın kardeşim. Zaten normal bir yer 100 TL veriyorlar Suriyeliler 50 TL ye çalışırım diyo yani işsiz kalmazlar. Dilencilik niye? Ayrıca dünyanın en zengin ülkeleri de Müslüman ülkeleri. Onlar neden yardım etmiyor da hemen Türkiye atlıyor.. Emin ol burada oy vs çıkarı olmasa onlara kapılarımız açılmazdı..

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Bilmiyorum ben karsilasmadm ama bu kizin annesi kuafrde calisyr onca insann mahremini gormekten namazni dosdoğru kilamiyr peki sikytcmi? Asla. Ben birgn olsn of dedgni duymadım calisan var ben dilenn yok demiyrm ama boyle aile olanda var bunlsrda dusunlmeli hepsini yadrgamayn tek ricam bu

      Yorumla
    • 34efsane
      34efsane
      +1 yıl

      Kurunun yanında yaşta yanar malesef

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Bu lafını unutma yalnız kurunun yaninda sende yandiginda hatirlarsin.

      Yorumla
    • 34efsane
      34efsane
      +1 yıl

      ben çok yandım sen merak etme

      Yorumla
  • okaank
    okaank Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Gerçekten durumu kötü olanlar var onlara lafım yok ama yol geçen hanına döndü ülke elin teröristini bile besliyoruz... Böyle düşünmek lazım birde.

    1
    3 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Tamam düşünüyorum düşünmüyor degilim sizide düşünüyorum ulkem içinde dua ediyorum ama ettiğim dualara onlarida katiyorum. Hersey böyle olsa birine ekmek verilirken diger yarisida bir baskasina verilse

      Yorumla
    • okaank
      okaank
      +1 yıl

      Tamam da niye bütün suriyelileri bir düşünüyorsun yorumlarda birisi kiracısından bahsetmiş mesela, öylesine acırım ama hepsi öyle değil bazılarında her türlü pislik var ee niye acıyayım... Hepsini bir kenara bırak bayrağımızın yakılma olayını hatırla. Gelip edebiyle yaşanla bayrak yakanı aynı kefeye mi koyacaz

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Benmde yorumlarima baksaydin keske ben hepsinj demedm hatya cogu yorumumda haklisinz ama kotusu varsa iyiside var dedim

      Yorumla
  • Instinct
    Instinct Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    E bu kadar savunmuşsun onları acımaktan başka bişey yapmıyosun anladığım kadarıyla git yardım et o zaman.

    0
    7 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      :)) pardon bebeğim? bu acımak mı savunmak mı? sen bu iki kelimenin ayrımını bir yap birdahakine öyle yorum at tatlım ;) ben zaten herzaaman yanlarındayım ALLAH seni ve senin gibileri islah etsin

      Yorumla
    • Instinct
      Instinct
      +1 yıl

      Yol geçen hanına döndü ülke bizim başımıza gelse kimse bizi almaz.

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Kimse bizi almayacak diye bizimde ayni seyi yapmamiz gerekmez. Soyle dusunmemelisn dusen birini gordgnde ben dussem kaldiran olmaz diyip cekio gitmemelsn. Bunlarin burada degl oteki tarafta mukafafi verick sen yaotign iyilklerle odullenmeyimi istersn kotuluklernle dusjncelernle dislanmaymi yalnis düşünüyorsun iste ne olursa olsun iyiliğini esirgememelisn

      Yorumla
    • Instinct
      Instinct
      +1 yıl

      Boş laf bunlar hayatın gerçekleri acıdır herkes hak ettiğini yaşar

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      :)) musluman misin?

      Yorumla
    • Instinct
      Instinct
      +1 yıl

      Değilim

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Belli. :) dinin ve kitabin ne peki?

      Yorumla
  • mrstyle34
    mrstyle34 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Şöyle bir şey de var İstanbul otogarının oralarda ufacık çocukları dilendiriyolar ama kendileri arkadaki çimenlerde ellerinde sigaralarla kahkaha atıyolar böyle olan şerefsizlerde var

    1
    1 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Ben yok demiyorim tabiki var Allah islah etsin ama birde yuregi temiz olanlar var

      Yorumla
  • tafulli
    tafulli Takip Et
    Xper 3 Yaş: 43
    +1 yıl

    talkını elaleme vereceğine bir iki müslüman alda evinde bir baksana göreyim o boyunu...

    1
    4 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Kiracimz suriyeli ;))

      Yorumla
    • tabitabikesin
      tabitabikesin
      +1 yıl

      Bizim kirAcimizda suriyeli gecenlerde bikac gun erken gitmis babam isterseniz parayi bu ay odemwyin demek icin sonra bir dahaki ay gittiginde kapinin kilidini degistirmistiler!!!

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Tamam bazilarnda var yavsaklik ben yok mu diyorum Allah askina ya. Sizin dusundgnuz gbi yavsak olmayanida var

      Yorumla
    • tafulli
      tafulli
      +1 yıl

      ben yavşak demedim. Tabiiki insan olarak düşünmek lazım. Benim demem şu adamları yerlerinden yurtlarından ettiler şimdide buralarda rezil rusva ediyorlar.

      Yorumla
  • customer
    customer Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 500 cevap paylaştı.

    Empati kurmak lazım ben üzülüyorum aralarında ibneleri varda ama heryerin ibnesi oluyor

    1
    1 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      evet demek istediğimde bu işte heryerde var bizde yokmuş gibi davranılmamalı bence

      Yorumla
  • feyzuhh
    feyzuhh Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    fazlasıyla abartılıyor 15 yıl önce bizim paramızla hristiyanlar beslenirken şimdi buna karşı gelinmesi mantıksız

    0
    1 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Fazlasiyka hemde

      Yorumla
  • TeKAşKGSs1905
    TeKAşKGSs1905 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    Araplar cok serefsiz bir irk tir peygamberimizden sonra. cok. değişti ler vay onlarin. haline
    Lanetlenmis onlar. hepsi ölsün ...

    1
    5 Yorumla
    • felakettin
      felakettin
      +1 yıl

      kardeş peygamberimiz zamanında da aynıydılar yukardada bahsettim 125000 peygamberim hepsi arap kavimlerine sadece 4 büyük peygamber bütün insanlıpa geldi allahın adam edemediklerini adam etmeye çalışıyo tayyip bey

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Hepsi oyle degil inan

      Yorumla
    • TeKAşKGSs1905
      TeKAşKGSs1905
      +1 yıl

      hepsi aynı merk etme cezaları ölüm onların
      tayyipin sucu yok insan sandı aldı ülkeye geri iade edilir yakın zaman da inşallah

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Tayyibn yok tabi.

      Hayir hepsi ayni degil su mantkta ilerlemeyn bizde bir 5 i hirsirz katil sapik diye hepimiz oylemiyz? Bak Profilmdeki kiz suryli ve nasl insan oldklarni iclerne girmeden bilemezdm bende sevmezdm bu kizn annssni fakat smdi cok utaniyrm bilmedgn insan hakknda yaptigm yorm icn :) o dilenme vs. Hicbiri bu insanlarda yok ben bu kiza cuklaata verirken annesne alablir miym dye soruyr verilen bahsisi kabl etmeyip kazandigm yetyr diyor. Boyle olani var hepsni bir tutmayn

      Yorumla
    • TeKAşKGSs1905
      TeKAşKGSs1905
      +1 yıl

      ben kabuletmiyom kardeşim
      sen kabullen diyorum

      Yorumla
  • OnlyGodCanJudgeMe__
    OnlyGodCanJudgeMe__ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    İnsani olarak söylediklerin ne kadar doğru olsada bunun geleceğini düşünmek gerek.
    Sonra kürtler gibi açılım istiyoruz diye ayağa kalkmasınlar?

    2
    2 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Oyle yapacak olan vardir elbet ben olmayacak demiyorum ama olacakta demiyorum tek slyledigim hepsine bir kaci ahlaksiz cikti diye igrenerek bakmayin

      Yorumla
    • OnlyGodCanJudgeMe__
      OnlyGodCanJudgeMe__
      +1 yıl

      kimsenin öyle baktığına inanmıyorum
      zaten bizim millet saf olduğundan hep böyle oluyor

      Yorumla
  • suss06
    suss06 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39
    +1 yıl

    türkiyenin yaptıgını suriye yapmıycagnı bilsemde gene verilen örf adet dini eğitim yardım etmeye yöneltiyor ama hepsi masum suriyeli değil bunu biliyorm

    0
    2 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      ben hepsi demiyorum zaten. işte o cümleyi algılayabilen insanlarımız ne yazıkki parmak sayısı akdar çok az

      Yorumla
    • suss06
      suss06
      +1 yıl

      yapcak bıse yok herkez aynı zıhnıyette olmuyor kardeşşş :)

      Yorumla
  • birazcık_huzur
    birazcık_huzur Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    orda bir dur suriyeliler müslüman ise biz aynı dini taşımıyoruz onlarla demek ki. yalan kaypaklık her pislik onlarda. sana din kardeşlerinle mutluluklar sen evine birkaç tane al.

    0
    2 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Sen ne sacmaliyorsun Allaj aşkına gider misin?

      Yorumla
    • birazcık_huzur
      birazcık_huzur
      +1 yıl

      işine gelmedi mi

      Yorumla
  • göksue
    göksue Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    Dilenen müslüman mı oluyor. Dini kullanıyor o. Yol kesiyorlar.

    0
    2 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Türklerde de var yalnız bu durum.

      elbet olmamalı ben bu düşüncelerinize aykırı birşey söylemiyorum ama dilenmeyenide var. benim arkadasım kuafrde çalışıyorz çalışmadan öncde 5 vakit eksiksiz kazasız kılardı fakat milletin mahremini görmekten her gece ve sabah akzaya bırakıyor. bak böyle olanları var birde bu yönden düşünmelisiniz. aldığı bahsisi kabul etmez ben zaten kazanıyorum der. ama siz 2-3 terbiyesiz suriyeli gördün diye bunlar içinde böyle düşünmemelisin. yinede dilinden ALLAH yar ve yardımcılasrı olsun ülkeleri kötülern şerrinden kurtulsun duasnı eksk etmemelisn.

      Yorumla
    • göksue
      göksue
      +1 yıl

      Ben sevmem sığıntıları.

      Yorumla
  • kralicenurr
    kralicenurr Takip Et
    Bilge Yaş: 37
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 560 cevap paylaştı.

    Hayvanlari koruma dernekleri kuruyoruz, oyleyse variz.

    0
    3 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Evet seni koruyacaz hosgeldin barinagimiza

      Yorumla
    • kralicenurr
      kralicenurr
      +1 yıl

      Saygisizlik yapip, bilip bilmeden yorum yapiyorsun. Anlatmak istediğim hayvana verilen deger insana verilmiyor.. dili dini irki nolursa olsun.

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Oyle bir yazmissin ki bende zannettim suriyelilere laf catptin hayvan diyerek.

      Kusura bakma

      Yorumla
  • Cikcikkuş
    Cikcikkuş Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39
    +1 yıl

    @ecemsahin sanamı kaldı ya bunu yazmak :D:D ne günlere kaldık :DD:

    1
    3 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Bana kaldı ya da kalmadı?

      Yorumla
    • Cikcikkuş
      Cikcikkuş
      +1 yıl

      geçen gün manavdan aldım kiraz

      Yorumla
    • Cikcikkuş
      Cikcikkuş
      +1 yıl

      @ecemsahin

      Yorumla
  • U-M-U-T
    U-M-U-T Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    Neden mi dışlanıyor. Sokaklarda yatıyor çoluk çocuk. Sınırda bir kamp kursalarda orada kalsalar olmuyor muydu?

    1
    8 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Elbette haklisin ama hepsi iyle degil ki dislanmamasi gerknleride disliyorsunuz

      Yorumla
    • U-M-U-T
      U-M-U-T
      +1 yıl

      Dün gördüm şişlide suriyeli çocuklar ana yolda trafikte bekleyen hatta kendilerine para veren kadın sürücüyü tutup arabasının camından dışarı çıkardı gözümün önünde.

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Bak diyorum ki hepsi bir değil inan

      Yorumla
    • U-M-U-T
      U-M-U-T
      +1 yıl

      Buradakilerin hepsi bir.

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Yaniliyorsun şu an 1ini gördüm igrendim diger hepside ayni mantığında ilerliyorsun. Profilmdeki kuck kiz suryli ve inan benim 3 tane arkadaşım var ve 1 ide bu kizin annesi :) ben kapanicam dedigmde kkmse bana kapan demedi sevinmedi oyle dusndgm icn bu kizn annesne kapanmyi dusunuyrm dedm dye ciglk atip boynma sarildi kapan ben sna islerm esarp diyor :) ben geve oklna gidyrm her okl cikisi onlardaym cocklarna turkce dersi vermek icin ve yenek yedigimizde bir bardagi kaldirtmiyor cok kızıyor ve o kiz kuafrde calisyr milletin mahremni gormek zornda degl? Oda otekler gbi dileneblr deglmi? Fakat o calisip kaznmayo tervh ediyr verilen bahsisi almayip ben zaten kazaniyrm burada diyor
      Boyle olanlar var işte sen yok desende

      Yorumla
    • U-M-U-T
      U-M-U-T
      +1 yıl

      İyisi olabilir elbette. Ama geneli kötü ve Türkleri sevmiyorlar.

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Biliyorum ama bu yinede bizimde kötü olacagımız anlamını taşımaz eger ki biz hz. Muhammed'in ümmetiysek.

      Yorumla
    • U-M-U-T
      U-M-U-T
      +1 yıl

      Neyse. Fikirlerimiz farklı. Kapanman dinine bağlı olman güzel.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Geçen gün toplu taşıma aracında tacizci bir suriyeliye müdahale etmek zorunda kaldım. Yani savas dan kaçıyorlar ama geldikleri yeri unutuyorlar bazen

    2
    1 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      tabiki haklısın misfr oldukalrı ülkede daha farklı yasamaları gerkyor yalnız kimsenn bilmediği kadar temz yasayanlarda var

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    senin gibi ümmetçiler yüzünden bu haldeyiz ! 5 milyar dolar harcandı suriyelilere ! asıl bu paraya yazık. ülke aç !

    3
    1 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Ben size haksızsinz demiyorum hakveriyrm tabiki ama demk istesgm anlaailmiulyr

      Yorumla
  • Pompeıus
    Pompeıus Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42
    +1 yıl

    evet bir atom bombası çözerdi suriye sorununu yine bukar uzattılar ki

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    turistler döviz bırakıyor onlar yattığı yerden maaş alıyor.

    2
    0 Yorumla
  • dark_choco
    dark_choco Takip Et
    Xper 7 Yaş: 44
    +1 yıl

    Ben onlara savaştan yaşamak için kaçmış, ülkemize sığınmis insanlar gözüyle bakıyorum. Insanin vicdanı sizliyor onlari böyle görünce.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Çok boş konuşuyorsun başımıza ne geldiyse bu ülkede senin gibiler yüzünden geldi

    0
    0 Yorumla
  • SBurakS
    SBurakS Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37
    +1 yıl

    Suriyeliler yaşlılara tecavüz ediyor burada adam öldürüp hırsızlık yapıyorlar sen ne konuşuyorsun kardeşim...

    0
    3 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Benim savunduklarim insan olanlar arkadasim :)

      Yorumla
    • SBurakS
      SBurakS
      +1 yıl

      Yüzde 90ı aynı...

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      %90'ı aynı diye %10'ununada aynı muamaleme yapılmamalı bence.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Hr toplumda iyi insanalr kötü nsanalr vardır ama misafir oalrak kaldığınız birde b tür davranışlar yaparsanız daha fazla göze batar

    1
    1 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Haklisin ben size hakvermiyr degilm ama keske böyle olanlar var diye olmayanlarida ayni dusunmesek

      Yorumla
  • üye2014
    üye2014 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42
    +1 yıl

    sen evine al ozaman bır kac tane

    1
    7 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      sen birdaha yorum yapma.

      Yorumla
    • üye2014
      üye2014
      +1 yıl

      ok denyo

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Daha ne yorum yapıyorsun sen ya

      Yorumla
    • üye2014
      üye2014
      +1 yıl

      Yorum yapmadim sana denyo dedim:)

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Evet denyo olan belli gerçekten :)) hadi hayirli geceler ;))

      Yorumla
    • üye2014
      üye2014
      +1 yıl

      Mucx fistik

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Beynin var mi merak ediyorum varsa bence kullanmayi ogrenmelsin bosa zaman kaybi yasatiysn

      Yorumla
  • Ramazankzlyll
    Ramazankzlyll Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Mükemmel tek kelimeyle..

    1
    0 Yorumla
  • Afroditt_
    Afroditt_ Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 951 cevap paylaştı.

    Hepsi bir an önce gitseler ne iyi olucak

    4
    0 Yorumla
  • SanalKatliam
    SanalKatliam Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    bence siktirip gitsinler en iyisi bu..

    2
    0 Yorumla
  • asilturk
    asilturk Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 35%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 384 cevap paylaştı.

    Burayı terk et :)

    3
    1 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Him baksen

      Yorumla
  • mösyömarul
    mösyömarul Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41
    +1 yıl

    @Romeooooo karakterini... ... kurusu

    2
    0 Yorumla
  • Fiay88
    Fiay88 Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    Sana katılıyorum

    1
    1 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      tesekkür ederim :)

      Yorumla
  • cholera
    cholera Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Kalem nerde bir imza atmam lazım. Hll sana

    0
    1 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Allah razi olsun

      Yorumla
  • brkfrk66
    brkfrk66 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    empati duygusu olmayanlar yazdıgını anlayamaz..

    0
    4 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Evet ya -,- bir durun yazimi okuyun nefes alin empatinizi kurun sonea ne cevap yapistiracaksaniz yapistirin

      Yorumla
    • Zodiak
      Zodiak
      +1 yıl

      berk efendi, senin cocugunu öldürselerde yine aa onlar suriyeli biraz empati yapayım mı diyeceksin lan? adam olun l*n biraz adam biraz görün suriyelilerin neler yaptıgını

      Yorumla
    • brkfrk66
      brkfrk66
      +1 yıl

      bakın şerefsizleri savundugum yok.. ama gariban yerinden yurdundan olmuş insanları aynı kefeye koyamazsın hepsini bir tutamazsın..

      Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      Zodiak sen beyninle mi yaziyosun bunu? Birde algilama yerlerini acar misin? Anlatilmak istenileni anlamiyorsun. Benxe senbirdaha yorum yapma.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Suriyeliler senin anani domaltsin o zaman

    1
    1 Yorumla
    • ecemsahin
      ecemsahin
      +1 yıl

      :)) Allah islah etsin sana yapabilecegm en buyk iyilk bu dua

      Yorumla
  • Devamını Gör (14)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Bence çok abartmıyor musunuz suriyelileri?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sizce de abartmıyorlar mi? 14 cevap verildi
Semicenk sizce de abartılmıyor mu? 47 cevap verildi
Bağzen tirpi fazla abartmıyormuyuz? 19 cevap verildi
Makyajı abartıyor musunuz? 6 cevap verildi
Aşırı abartılan şeyler yok mu sizce de? 15 cevap verildi
Sizce abartıyorlar mı? 12 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Sabah sakinliği mi, koşturması mı?
  • Sabah bakımları yapıldı mı? bugün kimler nerelerde?
  • Ne sıklıkla yüzünüze maske yaparsınız?
  • İyi bir dost mu yağlı bir tost mu?
  • Genç bir öğretmen karne hediyesi olarak öğrencilerini pavyona götürdü. Sizin unutamadığınız bir karne hediyesi var mı?
  • Çay olmadan kahvaltı yapabilir misiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨