Bence çok abartmıyor musunuz suriyelileri?

Bana göre abartıyorsunuz hemde haddinden fazla ! ülkenize elin gavurunu barındırıyorsunuzda müslümanı mı agır geliyor size? tursitler için onca güzel mekanlar ürettiniz bir suriyeliyi barındıracak 1 odalık yeriniz mi yok? turist neden ballı geliyor? parasını yiyorsunuz kendiniz tatmin ediyorsunuz peki ya suriyeli neden dışlanıyor. Gercekten yazık. Bu ülkede savaş çıksa hiçbiriniz atılan bombaları sıkılan kursunları dökülen kanları izlemeyeceksiniz götünüze baka baka kaçacaksınız! kimse istemez onca varlığın içinde bunca yokluğa düşmeyi. hanginiz kabul edersiniz yediğin önünde yemediğin ardındayken 1 tl'yi aramayı? Bunlar boşa yaşanmıyor , hesapları tek tek sorulacak sizlerden. aranızda suriyelileri insandan sayanda var hayvandan sayanda ama sorsak hayvan görenler Müslümanlar. Peki.
Bence çok abartmıyor musunuz suriyelileri?
Cevapla