Her şeyin sonunu düşünüb Gerçekçi olmak beni yoruyor?

Mesela mutlu oluyorum bişey yapıyorum sonunda ölüm var gerçeği beni hep düşürüyor çok sevdiğm insanlarla gülüyorum konuşuyorum ve birden yüzlerine bakınca sonsuza kadar yanlarında ya da yanmda olmayacakları aklıma geliyor o anki mutluluğm kursağmda kalıyor neden böyle olur ki?
Her şeyin sonunu düşünüb Gerçekçi olmak beni yoruyor?
Cevapla