Bir ilişkinin aile istememesi yüzünden bitirilmesi doğru mu?

Erkek arkadaşım ailesi istemediği için beni terketti. O subaydı ben öğrenciydim. Ailesi memur istemiş, herneyse bir şekilde bitti yani...Ya da ailesi beni beğenmedi, bilmiyorum sebebi tam olarak.

Sizce erkek arkadaşımın beni bu sebepten terketmesi doğu mudur? Yorumlarınızı bekliyorum...
Güncellemeler
+1 yıl
ağladı hatta ailemi karsıma alamam üzgünüm dedi ve gitti gidiş o gidiş:(((
Güncellemeler
+1 yıl
evlilik düşünüyorduk hatta bana dedıkı aılemın sana olumsuz bakıcagı aklıma gelmezdı beklemdıgım tepkıyı aldım dedı. ben zaten şoooook oldum nasıl yani dedim üzgünüm bıtsın dedı.bu nasıl bır karakter dogrumu yaptı sızce ALLAH askına ya:(((
Güncellemeler
+1 yıl
ufffffff ya çok özledım gelde bana sorun bide:(((( dıştan bosver demesı kolay hıc yoktan yere bıttı beraberlıgmız içim yanıyor:(((
Bir ilişkinin aile istememesi yüzünden bitirilmesi doğru mu?
Cevapla