Ev sahibim depozitoyu geri verilen kesinti yapacağını söylüyor?

Normal şartlarda 3 Mart de 1 yıllık sözleşmem sona erdi. Ama ben ev bulamadığından biraz zaman istedim. Beni çıkmam için çok sıkıştırdılar. En sonunda 8 Mart da evi boşalttım. Bugün de depozito iadesini sordum. Ama 5 gün fazla kaldığım için kesinti yapacağını söyledi bu yasal bir hakkı mı? Evin hiç bir yerinde de zarar yok. Ödenmemiş faturası kirası yok. Bunu yapabildi mi?

Ev sahibim depozitoyu geri verilen kesinti yapacağını söylüyor?
Cevapla