Kars'ın en büyük aşiretlerinden biri olarak bilinen Mılli diye bir aşiret var. Dün Sultanbeyli'de sünnet düğünü yapmışlar. Toplam 11 milyon 750 bin TL para toplanmış :D Nasıl aşirete giriyoruz ya.. Balya balya para toplamışlar resmen :D

Kars'ın en büyük aşiretlerinden biri olarak bilinen Mılli diye bir aşiret var. Dün Sultanbeyli'de sünnet düğünü yapmışlar. Toplam 11 milyon 750 bin TL para toplanmış :D Nasıl aşirete giriyoruz ya.. Balya balya para toplamışlar resmen :D

Ben bu paraların helal yoldan geldiğini sanmıyorum baştan sona gösteriş amaçlı ayrıca aşiretin ileri gelenleri olsa gerek gariban bir köylü olsa acaba bu para birikir mi çevrem var değerli aşiret arkadaşlarım var gösterişi seviyorlar. Allah daha çok versin Rabbim bizden alsın ihtiyacı olanlara versin inşallah sonuçta bu Dünya ortağına para kazanmak için gelmedik
benim baba tarafım da böyle xD onlardan ayrı yaşıyorum gerçi ama tabi bizimkiler yemişler hiç etmişler parayı. ben hiç öyle bir para görmedim şahsen xD gözünde büyütme böyle şeyleri. genelde aşirettir vs. onlarda asıl çok olan çocuk sayısı oluyor. benim sadece erkek 180 tane kuzen saydılar. kızları da saysaydılar rahat 300 tane kuzenim çıkardı herhalde xD bir de o açıdan bak işe. benim nenem 14 doğum yapmış düşün xD
Aşirete gelin veya damat olarak girersen öyle bir paradan faydalanırsin. Kefil üzerine sonradan girersen milyon olmasa da milyarlar kazanırsın. Aşiret bireyi olarak değil, dışardan misafir olarak, dost olarak girebilirsin
Bazı insanlar gerçekten bu dünyaya şanslı geliyor. Babamın da eline 1 milyon TL bir meblağ geçti. Adama parayı çalıştırarak pasif gelir oluştur. Gelir ile yatırım yap diyorum. Gelmiş bana haram diyor.
Cevap
52Cevap
Canım gözünüzü biraz açın ya. İyi bir şey mi sanıyorsunuz. Benim kuzenim aşirete gelin gitti. Evet çok zenginler. Ama o parayi sana mı harcayacak sanıyorsun sen? Seni iyi yaşatacak tatillere götürecek bir elin yağda bir elin balda hizmetcilerin olcak falan mı sanıyorsun? Seni kuluçka makinesi gibi görüyorlar. Sansliysan aldatilmazsin. Yüzde 80 kuma gelir ama üstüne. Bazı aşiretlerin karanlık yönleri var kara para kaçakçılık vs. Kadın değersizdir kadının değerli olduğu tek an hamile kaldığı andır. Aklı olan uzak durur parayi başka şekilde kazanabilirsin. Para olup senin icin kullanilmadiktan sahsiyetin elinden alındıktan sonra hiçbir anlamı yok.
Aynen öyle iğrenç bir hayat
Ukraynalı bir arkadaşımın tanıdığı aşiret ile evlendiği için 5 günlüğüne Mardin'e gitmişti şu Periscope'un yaygın olduğu zamanlar. Kızları akşam dışarı bile bırakmadıkları için analarına sövüyordu Sasha. Gülmekten ölmüştüm çünkü gitmeden önce haber vermişti ''Ne işin var o mk Mardin'inde, ben gitmem oranın o ailelerinin arasına sana ne oluyor, sen evlenmiyorsun ya'' falan demiştim de beni kendi milletimi kötülemekle suçlamıştı, keh keh keh
Okumuş, kültürlü çok kazanmasa da orta halli kazanan biriyle çatır çatır iki maaşı beraber yemek varken kaçakçı doğu aşiretlerine gelin gidip kumalarınla birlikte üreme makinası olmayı tercih ediyorsan o senin tercih tabii ki.
Bir aşiret kızı olarak asla önermem aşko ama günde 38484858 defa çay demlemek ve zibilyon tane insana yemek yapmak istiyorsan sen bilirsin. d
Güneydoğu'daki kemalizm düşmanlığının temeli bu aşiretlerdir. Devlet bu aşiret sistemine karşı hareket edince hepsi gerici kesildiler.
4 kilometre ötelerinde millet sefillikten geberir, bunlar bir tane birey zikine bu paraları harcar.
Devletin başta yasaklaması gereken geleneklerinden birisi. Görgüsüzlükten başka bir şey değil. Mafyanın adını aşiret yapınca legal olması ayrı bir ironi..
Devletin başta yasaklaması gereken geleneklerinden birisi. Görgüsüzlükten başka bir şey değil. Mafyanın adını aşiret yapınca legal olması ayrı bir ironi.
Niye yasaklanıyor ki kıskançlık diz boyu
Tek mafya vardır oda Alaaddin Çakıcı veya Sedat Peker
Havadan gelmiyorki o para onlara eminimki daha fazlasını dağıtmışlardır. Bir düğüne gidip 5tam takarsan üç bilezik takarsan gelecek olanda sana bellidir.
Gösteriş. nerden gelşyo bu para ayrıca :D bu düğün hazinesi bunların. bu paralara kimse dokunmuyo düğn kasasına koyuluyo tüm düğünlerde aynı para dönüyo xsdfd
Aşiretlerin hepsi zengin değildir zengin olan var fakir olan var fakir bir aileye hayatta bu kadar para toplamazlar ancak zenginler alır o parayı
Hahah dünyada adaletin olmadığın en büyük kanıtı olmuş fotoğraf 😄 Çocuk hayata 1000-0 önde başladı hiç bir şey yapmadan 🤣
Şu bizim Arif abinin eşindeki Passat'ı alsam beni de aşirete alırlar mı acaba 😂😂 Ama kestirmek şart mı sünnet yerine evlilik olmaz mı 😂😂
Sünnet düğünü kadar saçma bişey görmedim şu hayatta neyin kutlaması bu o zaman bizde ilk regl olduğumuzda yapalım yani
parası olup fakir yaşayan tek halk bunlardır evlerinde bi yemek yiyin anlarsınız :d
Para için şerefini satan 'Türk' kızları, yok olun yok.
Ne yaparal elde ediyorlar acaba? Hiç işim olmaz kürt, aşiret biriyle
Görgüsüzlükteki son nokta acaba bu ülke şartlarında o parayı nasıl kazandılar neyse
Aşiret demek birlik beraberlik demektir kalabalık demektir
Cemaat ve aşiretlere hemen geniş kapsamlı bi operasyon çekilmeli
Para için rezil olarak. Örnek birinin 1929929287373'üncü kuması olarak
Beni aşiretinize alabilirsiniz yer kaplamam miniciğim🐣
ağaya 8. hanım olarak gidersen aşirete girersin
aynen ya nasıl giriliyor bilen var mı 😂
Bir doğulu olarak aşiretçiliğe tabi ki karşıyım ama bilmeyen gereksiz o kadar boş yorum yapılmış ki üzüldüm açıkçası
O paralar hep geri dönüşümlü başkasının düğünü olduğun da sende takıyorsun onun verdiği kadar
O paralar sizin elinize gelmez. Hiç boşuna ağzınızın suyu akmasın :)
:) evlenip girebilirsiniz de yok ya ben yapamam aşirette böyle iyi…
Ama seni sonradan girdiğin için sünnet ettirmezler 😂😂
bu psralarin kaynagini sorgulasjnlar nasil bir yolsuzluk varsa kacakciliktan.
Asirete girmek için rituel falan var mı bi arkadaşım soruyor da
Doğuda hani durumu olmayan çocuklar vardı a q aşiretleri yardım etsin
Çocuk Türkiye'nin en zengin p. pisine sahip oldu 😂😂😂
Ne Türkiyesi global oldu çocuk
Siz kızların gözü de para dışında bir şey de görmüyor
Öyle para için hersey yapıyorlar
Hep kaçakçılıktan kazanıyorlar o paraları haram zıkkımmmmmmm
olum bu k*rtlerdeki para kimsede yok anasını satim heriflerde bok gibi para var
Açlar ne parası açlıktan ölüyorlar asıl para araplarda asıl aşiret onlar
Güzelsen eğer kaparlar seni meraklanma bir aşiret çocuğu olarak söylüyorum bunu :)
Bı tane aşiret cocug buldn mu tamam geriye sadece bı imza kalio😅
Her akşam akrabaları misafirlikte yemek yap çay yap ne bilim yapabilirmisim bilmem baba evine benzemez
Ha şöyle bende senden bu cevabı bekledim
👏
Babamı değil ama kayınpederimi seçebilirim😂
Akıllanmayacaksınız dimi kayın babana gelin degilde köle olmak istiyorsan yol senin devam edebilirsin
Para olunca rahatli huzur oluyor diye bişey yok çok para var ama huzur 0 hic gerek yok
Aşiretlerde kuma oluyor hizmet adı altında kölelik oluyor sonra kölelik yapma diye uyardim sadece
Kardeş sana çok battı bu durum herhalde her yorumda sen varsın. Yanlış bilgi yayma.
O parayı sana vermiyorlar balım damadin ailesine kaliyo 😂😂😂 b9şa çabalama
Çok laf yalansız çok para haramsız diye bir söz var. Evim arabam mutlu bir ailem var çalışıp aldım. Bana yeter
Diyecek bir şey bulamadım xper için geldim zaten su tarifi vereyim bari iki hidrojen bir oksijen ve işte su afiyet olsun
Asıl paralı aşiretler arap ülkelerin de Türkiye de kendini aşiret sananlar gariban kesim 1 elin parmağını geçmezler
Bu aşiretlerin çoğunun finans kaynağı tozculuktur adamlar doğu ve güneydoğuda aşiret baronları kurmuşlar zaten
Asiret değil onlar kendini aşiret sanan zubbeler sadece 😃
Sacmalik ve görgüsüzlük paralariyla yarışma yapiyorlar kim daha çok takacak yarışı
Gösteriş, gösteriş ve gösteriş... Bıktık artık...🤦
İkinci kadın olmak istemediğim için aşirete gelin gitmeyi tercih etmiyorum
Bu para karsiligi tekrar sunnet olacak arkadaslarim var
Uyuşturucu, kaçak ürünler vs sokarak zengin oluyor bunlar.
Para için bedenini satanlara ne dendiğini biliyorsun
Bu kadar para versinler ben bir daha sünnet olurum 😂😂
Bizim aşiret de apaçiler gibi birbirine düşman. 😂
Erkek çocuğa bu sebeple değer veriyor o zaman bu değişikler haaa
Neeee şaka mı? Bu paraları nasıl buluyorlar cidden merakımdan soruyorummm
Sen 1000 kişinin düğünene gidip bin lira verirsen o bin kişi burcunu ödemek için senin düğüne gelip bin beşyüz verir adet böyledir
İstanbul’da ama oraya da gideriz sık sık
He bide bizim aşiret çocuklarına göz diktiniz bize bırakın bir zahmet çocuklarımızı
Uyuşturucu falan mı satiyorlar, diye düşündüm yalan yok. Bu zenginlik normal değil.
Avrupa da amcaları babaları var onlar doyuruyor karınlarını eteklilerin 😃
İğrençlik resmen ya bir de Müslüman olacaklar o cepten al amcaoğlunun cebine koy
Bunlar bana aşırı abaza ve görgüsüz geliyor at hirsiizi kiliklilar zaten Allah uzak tutsunn kacak gocek haram kazaniyorlar..
Aşiret gelini olmak fikrii çık aklımdannn😂😂
Karsta aşiret olduğunu zannetmiyorum anlayamadim
%120 düğün vergisi alınsın cari açık biter
bunlar bu paraları nerden nasıl kazanıyolar ya
Ne kıymetli büllükmüş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?