En yakın arkadaşımı affetmeli miyim yoksa önüme mi bakmalıyım?

Arkadaşımla çok fazla yakındık fakat ben onun bana zarar verdiğini düşündüğüm için arkadaşlığımızı bitirmeye karar verdim. Kendisi gerçekten çok iyi biri ve harika bir arkadaş. Bana çok fazla yardım etti, arkamda durdu, yol gösterdi. Ama çok fazla hatası oldu. Fark ederek ya da etmeyerek bir sürü kez kalbimi kırdı. Kavga ettiğimizde haksız da olsa, haklı da olsa özrü ben diledim ve aramızın düzelmesi için uğraştım. Tabii ki onun da benim için uğraştığı zamanlar oldu ama asla benim kadar değil. Beni ne kadar kırdığı umrumda değildi, sadece onunla arkadaş olmaya devam etmek için çoğu şeyi yutup yanına giderek aramızı düzeltmek için dil döküyordum. Daha önce hiç gerçek bir arkadaşı olmadığı için ve sorunlu bir çocukluk geçirdiği için insan ilişkilerinde hataya düşebileceğini, bunu ona öğretmem gerektiğini düşündüm ama çok fazla yoruldum ve vazgeçmek zorunda kaldım. Şimdi onu özlüyorum ve geri dönüp dönmemek arasında kaldım. Her şeyi unutup ona geri dönmeli miyim yoksa onu geçmişimde bırakmalı mıyım?

En yakın arkadaşımı affetmeli miyim yoksa önüme mi bakmalıyım?
Cevapla