Ailem benle zoraki iletişim kuruyor, yaşlanınca onları unutmalı mıyım?

Kendi çocukluğumdan bu tarafa hiç bana ailelik yapmadılar hep görmezden geldiler niye bilmiyorum ama onlar öyle oldukça bende uzaklaştım asi bir genç oldum hep içime kapandım onlarda bu durumdan çıkmam için hiç çaba sarf etmedi zaten Allah'ın selamı ya bunu bile benden esirgediler selam veririm almazlar nasılsın derim canları isterse cevap verir istemez ise vermezler evden gidersen git derler ama ben kız başıma bir iş gelir diye korkar gidemezdim şuanda da Allah'a güvenip bir evlilik yoluna çıktım henüz evlenmedim ama evlenince de bizi asla arama başına bir şey gelirse git kendine bir şey yap dediler bizi uğraştırma diyorlar sonra da anne babayız hakkımızı helal etmeyeceğiz sürekli bize bakacaksın mecbursun felan diyorlar bilmiyorum keşke annelik babalık değilde az insanlık olsaydı

Ailem benle zoraki iletişim kuruyor, yaşlanınca onları unutmalı mıyım?
Cevapla