Doğum günü olan arkadaşım için plan yaptık, buluşmaya gelmedi. Sizce arkadaşım bencil mi?

Merhaba bahsedeceğim kişi ile yaklaşık 8 ağdır tanışıyoruz. Doğum günü yaklaştığı zaman kendi arkadaş grubumuzla pasta alıp kutlama yapmak istedik. Hatta en sevdiği pastaya kadar öğrendim. süpriz olması gerekiyordu ama dayanamayıp ona doğum gününü kutlayacağımızı bu yüzden okula gelmesini söyledim ve olan oldu sabah telefonlarımızı açmadı mesajlarımıza bakmadı. Daha sonra pasta ziyan olmasın diye öyle kendimiz üfledik yedik. sonra çıkışta yazdığımızda neden gelmedin haber bile verdik diye kendisi aslında gelecekmişte sonra canı istememiş bi şey olmazmış pasta yemişiz işte falan filan…neyse biz mi kötüyüz anlamadım ki. aramıza mesafe koymalı mıyız?

Doğum günü olan arkadaşım için plan yaptık, buluşmaya gelmedi. Sizce arkadaşım bencil mi?
Cevapla