Babaniz ile günlerce , aylarca küs kaldığınız oldu mu?

28 yaşındayım babamla 1 hafta konuşsak 3 hafta küs gidiyoruz. Artık ayağına giden olmaktan, özür dilemekten, elini öpmekten sıkıldım. Bir kez de o gelsin o affettirmeye çalışsın kendini ben de insanım. Kendi kişilik haklarimin mücadelesini veriyorum bu evde resmen, cehenneme dönüştü ev hayatım.

Şu an 1 ay oldu küsüz, konuşmayı da düşünmüyorum, 1 2 ayım var inşallah kendi evime de çıkıcm, ölürsem cenazeme bile gelmesin kafasindayim bende onunkine gitmicem çünkü!

Güncellemeler
+1 yıl
Nolur hak etmeyen hiç kimse KIZ BABASI olmasın.
Babaniz ile günlerce , aylarca küs kaldığınız oldu mu?
Cevapla