Babamla tartıştık canım çok sıkkın?

Babam annemi kızdırıyodu annem de yanında duran boş kola şişesini babama vurdu yavaşça babam sinirlendi annemin üstüne yürüdü yumruk atacak gibi oldu sonra sobanın üstünde duran mermeri aldı eline tam vuracakken kalktım ayağa durdurdum onu defol git burdan dedim bi hışımla çıkardım onu odadan bağrışlar çagrışlar oldu tabi. Bukez de korkuyorum bişey olacak adama diye hiç bukadar ileri bi davranış yapmamıştım daha önce tartışmalarımız hep olurdu ama bu fazla oldu sanki ama annemi dövecekti yapmam gerekiyordu ama babam da kalp hastası korkmuyo da deyilim içim çırpınıyo adama bişey olacak diye çok mu ileri gittim odadan kovarak diye.
Babamla tartıştık canım çok sıkkın?
Cevapla