Ciao
Aile yapısı yıllara göre değişkenlik gösteriyor ancak istatistikî verilere göre günümüzde kopuklaşma ve bireyselleşme söz konusu. Sizce bunun sebebi ne?

Ciao
Aile yapısı yıllara göre değişkenlik gösteriyor ancak istatistikî verilere göre günümüzde kopuklaşma ve bireyselleşme söz konusu. Sizce bunun sebebi ne?

Bireyselleşme nin aile yapısını tehdit eden bir durum olduğunu düşünmüyorum, kişinin mümkünse belli bir yaştan sonra kendi ayaklarının üzerinde durup kendi düzenini kurması gerekir, bağlarını koparmamalı bunu yaparken... Bu durumlar biraz da tercih meselesi her insan ailesi ile yaşamak istemeyebilir...
Çocukluktan itobareni söylüyorum aynı evde izole yaşamayı
bence de... birey ne kadar bireysel olmayı istese de eğer ailesi onu dinlemiş, anlamış ve insandan saymış ise ailesini görmeyi daha cok isteyecektir. ne yazık ki bizim toplumda aile daha cok insanı boğan bir yapıda
Cevap
6Cevap
Bence aşırı baskıcı olmaları
Aile yapısı sanki geçmiş de çok iyiydi dayak yiyen kadınlar, çocuklar saçma sapan şeyler aile her dönem sıkıntı
"Geniş" ve "bağları kuvvetli" aile yapısından bir şey göremedik de ondan sanırım.
Bencillik ve evlilik dışı ilişkilerin özendirilmesi
Aile yapısı ne ya insan istediği şekilde yaşamalı konuşmalı giyinmeli
Din ve çağ dışı düşüncelerdir.
bozuk zihniyetler, cahil bakış açısı.
Bu konuda geriye giden toplum gerçekten dhdjd
Teknoloji ve sözde modernlik özentiliği
Diziler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?