
Yargılamıyorum sadece sebebini merak ettim. Dünyanın geri kalanında tüm erkekler pantolon giyerken Arap erkekleri etek giyiyor. Sebebi ne? 🤔

Yargılamıyorum sadece sebebini merak ettim. Dünyanın geri kalanında tüm erkekler pantolon giyerken Arap erkekleri etek giyiyor. Sebebi ne? 🤔
Kendi gelenekleri, beğenmiyorum diyenlere şunu diyorum, bizimde geleneklerimiz var. Arap yarımadası çok sıcak, onlar da bunları giyiyorlar. Ben bir kere giymiştim çok ferahtı. Beğenmeyenlere bir kilo beyin benden.
Cevap
3Cevap
Malafatları sallandırıp, estire estire büyüsün diye...
Ama beğeniyorum ben ya. Nedenini bilmiyorum fakat bana cool gözüküyorlar ahahsgdh
Sence etek mi giyiyorlar tekrar bak. 😂 Ayrıca dünyanın hemen hemen yarısı böyle giyiniyor.
Çölde yaşam bunu gerektirdiği için, pantolon ile alt taraf pişer ve sağlık sorunları oluşur diye biliyorum
İslami açıdan işte ve daha iyi rahat o yüzdende alet çok uzun kalın oluyor
Zengin giysisi
İslami kıyafet
Sıcak
Alttan sallansın diye
Arap olduğu için 😁
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?