Bir insan herkesle anlaşabiliyorsa bu normal bir davranış mıdır?

Ben herkesle anlaşamam mesela… anlaştığım kişiler de çok azdır. Ama kardeşim mesela herkesle anlaşır. Ama insanların yüzüne gülüp arkasından konuştuğuna çok şahit olduk. Sizce hangisi iyi?

Bir insan herkesle anlaşabiliyorsa bu normal bir davranış mıdır?
Cevapla